1 / 42
18.06.2017 - První boutique hotel na Šumavě láká na delikatesy francouzského šéfkuchaře
Restaurace Nebespán v Kašperských Horách je synonymem špičkové zážitkové gastronomie s jedinečným francouzským šarmem. Zdejší kuchyni totiž velí François Thuille – charizmatický Francouz původem z Cognacu, který prošel kuchyněmi celého světa, až nakonec zakotvil na Šumavě. Letošní léto tak bude návštěvníkům Šumavy zpříjemňovat francouzsko-venkovsko-šumavská gastronomie z regionálních surovin.
více zde...
07.05.2014 - Tork se stává partnerem Asociace hotelů a restaurací ČR
Společnost SCA, která stojí za globální značkou hygienických řešení Tork, se stala partnerem Asociace hotelů a restaurací ČR. Tork si jako jednička v oblasti hygieny mimo domov klade za úkol pečovat o tento sektor i v...
27.02.2013 - V kontaktu s hosty jsem neustále
Ředitelka hotelu Clarion Špindlerův Mlýn Radka Řeháková se v hotelovém odvětví pohybuje již od patnácti let, kdy brigádně pracovala jako servírka na horské chatě rodičů své kamarádky. V průběhu let prošla v rámci hotelu nejrůznějšími pozicemi a ve své současné roli...
27.02.2013 - Platba za internet: Ano, nebo ne?
Nejen pražské hotely mají v posledních letech tendenci využívat dumpingové ceny k zajištění vysokého procenta obsazenosti. Jedná se o velmi snadný a zdánlivě nevyhnutelný způsob plnění ekonomických...
26.02.2013 - Přemýšlejte jinak a vybočte z davu
Vybočit z osvědčených principů a lehce obměněných sezonních nabídek, které v pravidelných cyklech přivedou určitý počet zákazníků, se dá jen těžko. Ať už za tím stojí pohodlnost provozovatele hotelového zařízení nebo snad strach z nového a nepoznaného, je nutné zavedený...
26.02.2013 - Připravte si marketingový plán 2013
Při přípravě hotelového marketingového plánu na rok 2013 přemýšlejte o tom, čím jej obohatit z výsledků minulých let. Zanalyzujte si dobré a špatné stránky podnikání a stavějte na osvědčených základech, ke kterým přidejte inovační, módní a trendové...
25.02.2013 - Kam spějí česká wellness?
Hoteloví hosté mají stále větší touhu a potřebu pečovat o sebe a své zdraví i během pobytu v hotelu. Hoteliér by si toho měl být vědom a nabídnout klientovi komplex kvalitních služeb - skvělou kuchyní počínaje a nekonečnými možnostmi...
23.02.2013 - Jak nejlépe zaujmout zákazníka
Neustále se mluví o tom, že musíme dát zákazníkovi to, co chce a očekává, plus něco navíc. Všichni tedy vymýšlejí něco navíc a nakonec nabízejí téměř to samé. Pro hotelovou restauraci je nejtěžší zaujmout místní...
22.02.2013 - O hosta se musíte opravdu zajímat
Tomáš Souček je v pozici food & beverage manažera pražského hotelu Grand Majestic Plaza denně v kontaktu s hosty, čímž má zaručenou téměř okamžitou zpětnou vazbu. Klíčem k úspěchu je podle jeho názoru kvalitně odvedená práce a zájem o...
22.02.2013 - Loňský rok hlásí kolem 13 milionů hostů
Počet hostů v tuzemských hotelech a penzionech loni poprvé přesáhl 13 milionů. Meziroční nárůst počtu turistů v ubytovacích zařízeních tak dosáhl šesti až osmi procent. Vyplývá to z odhadu analytické společnosti Mag Consulting. Rok 2012 byl z pohledu cestovního...
Po celém světě během tohoto léta klesly průměrné ceny za ...
V honosném hotelu Art Deco Imperiál, z jehož zdí dýchá ...
Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...
Při jaké teplotě skladovat víno? Co je to fortifikované víno? ...
Rialto není jen slavný most v Benátkách, ale i prvotřídní ...
Přejete si zdarma zasílat novinky, články či zpravodajství GastroTrendu na Váš e-mail? Vyplňte, prosím, následující údaje.
(zasílání lze kdykoliv odhlásit)