Českou republiku navštívilo trenérské barmanské duo Soulshakers, aby za podpory brand ambasadora značky Finlandia Vodka Markku Raittinena předalo část svých zkušeností místním barmanům. V pražském školícím centru Brown-Forman prezentovali své triky 13. a 14. dubna, jejich tréninku se zúčastnilo více než 70 barmanů.
Soulshakers se věnují školením po celém světě, za sebou mají prezentace např. pro Finlandia Vodku, Bacardi, Coca-Cola Comp. a řadu dalších. Jejich tréninky jsou postavené na objektivním přístupu a interakci, jejich cílem je, aby si každý barman ze školení odnesl jak základní informace, tak i zajímavosti o používání vybavení barů, významu ledu nebo tvorbě menu.
V České republice už byli tito pánové podruhé. Poprvé je Finlandia Vodka pozvala na finále českého kola Finlandia Vodka Cup ve Špindlerově Mlýně letos v lednu, nyní měli příležitost se s nimi seznámit také pražští barmani ve školícím centru Brown-Forman v pražském business centru Portheimka. Všichni tak osobně poznali práci dvou guru celosvětového barmanství - Michaela Butta a Kevina Armstronga, pro které je tím nejdůležitějším prvkem na baru zákazník. Proto všem radí - nebojte se experimentovat, sledujte zákazníkovu mimiku a nebojte se ho pozvat i na místo barmana.
Celou prezentaci aktivně doplňovali i zástupci Finlandia Vodky - finský a český ambasador značky Markku Raittinen a Václav Vognar.
18.04.2010 - 23:31:51
NH Hotels otevřel dva hotely v Praze a Olomouci, další ...
Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...
Přes určitý pokles v posledním roce stále platí, že Česká republika ...