V komunikaci míchaných nápojů se zaměřujeme především na značku lihoviny jako základní ingredience, preferujeme prezentaci originálních nápojů obsahující některou z našich značek, čímž samozřejmě sledujeme posílení značky jako takové, říká Jiří Pejša, marketingový ředitel Granette. U míchaných nápojů obecně je upřednostňovaná prezentace, kdy je možné drinky vyzkoušet - tedy ochutnávky. Generální ředitel Rémy Cointreau Jiří Štětina považuje v letních měsících za nejdůležitější strategii být vidět. Zaměřujeme se na pomoc při zpracování nápojových lístků a komunikaci v podniku v podobě POS materiálů, říká Štětina a dodává, že dalším důležitým segmentem v komunikaci jsou letní festivaly a eventy.
Podle obchodního ředitele Stocku Plzeň-Božkov Tomáše Tarcaly se komunikace míchaných nápojů za posledních pět let určitě změnila - likérky více využívají internet, speciální promotion akce a spolupráci s profesionálními barmany. Obecně lze říci, že jedním z hlavních motivů při koupi míchaných nápojů je touha odlišit se a vystoupit z řady, myslí si Tarcala. V komunikaci se proto likérky snaží naplnit jednoznačné požadavky spotřebitelů na originální a neotřelou chuť, vzhled a často i název.
Zdroj: www.ihned.cz
Autor: Martina Suchá
03.05.2010 - 12:11:52
Po celém světě během tohoto léta klesly průměrné ceny za ...
Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...
Při jaké teplotě skladovat víno? Co je to fortifikované víno? ...
V listopadu 2008 se otevřely brány veletržního areálu v Kolíně ...