GastroTrend

GastroTrend - odborný portál pro gastronomii
Dnes je 23.01.2019, svátek má Zdeněk
GastroTrend

banner

 

RUBRIKY/ČLÁNKY » BAR

Viditelná komunikace mix drinků


tri divky s drinky v night klubuPro léto více než pro jiná období platí, že komunikační aktivity výrobců lihovin se přesunují z médií přímo do míst, kde jsou alkoholické nápoje konzumovány. V tomto roce sledujeme výrazněji trend domácího míchání, říká marketingový ředitel společnosti Jan Becher-Karlovarská Becherovka (JBKB) Erik Čížek. Společnost proto v tomto roce navýšila komunikaci přímo na obalech produktů, kde se soustředí na návody, jak si připravit míchaný nápoj přímo doma. Segmentem, který je celosvětově na vzestupu, je vodka, proto i JBKB připravila pro letošní léto speciální sérii míchaných drinků právě s tímto destilátem.

V komunikaci míchaných nápojů se zaměřujeme především na značku lihoviny jako základní ingredience, preferujeme prezentaci originálních nápojů obsahující některou z našich značek, čímž samozřejmě sledujeme posílení značky jako takové, říká Jiří Pejša, marketingový ředitel Granette. U míchaných nápojů obecně je upřednostňovaná prezentace, kdy je možné drinky vyzkoušet - tedy ochutnávky. Generální ředitel Rémy Cointreau Jiří Štětina považuje v letních měsících za nejdůležitější strategii být vidět. Zaměřujeme se na pomoc při zpracování nápojových lístků a komunikaci v podniku v podobě POS materiálů, říká Štětina a dodává, že dalším důležitým segmentem v komunikaci jsou letní festivaly a eventy.

 

Podle obchodního ředitele Stocku Plzeň-Božkov Tomáše Tarcaly se komunikace míchaných nápojů za posledních pět let určitě změnila - likérky více využívají internet, speciální promotion akce a spolupráci s profesionálními barmany. Obecně lze říci, že jedním z hlavních motivů při koupi míchaných nápojů je touha odlišit se a vystoupit z řady, myslí si Tarcala. V komunikaci se proto likérky snaží naplnit jednoznačné požadavky spotřebitelů na originální a neotřelou chuť, vzhled a často i název.

 

Zdroj: www.ihned.cz

 

 

 
zpětzpět  tisktisk  poslat e-mailem

Autor: Martina Suchá
03.05.2010 - 12:11:52



Diskuze k článku
Jméno*
Text*
Kontrola*: 3 plus 2 je
 

REKLAMA

banner

Nejčtenější články

14.06.2010 - Léto svádí k mámení

I když to venku na léto moc nevypadá, podle kalendáře ...

02.07.2009 - Karlovy Vary - Thriller na kolonádě

Krize tvrdě dopadla na západočeské lázně. Jezdí do nich o ...

08.04.2010 - Stát zakázal prodej lihovin ve více než šestilitrovém balení

Vlastní kolek musejí mít nyní také malé "placatice", které dosud ...

05.03.2010 - Se šéfkuchařem u řezníka

Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...

20.08.2010 - Jak se loni dařilo pražským hotelům

Společnost Labartt Hospitality ve spolupráci s ...

všechny nejčtenější články

REKLAMA

GastroTrend na e-mail

Přejete si zdarma zasílat novinky, články či zpravodajství GastroTrendu na Váš e-mail? Vyplňte, prosím, následující údaje.

(zasílání lze kdykoliv odhlásit)


Jméno:
Příjmení:
E-mail:
 
Copyright © 2008 - 2019 LEONN promotion s.r.o. | Publikování obsahu bez písemného souhlasu vydavatele je zakázáno.