Značka prémiové vodky Finlandia letos přichystala oproti předchozím rokům pro své zákazníky na období Vánoc netradiční překvapení. Ve vánoční kampani Finlandia oživila prvek oblíbeného soba a naučila ho zpívat. Cílem tzv. osobitého sobího songu je pozdvihnout povědomí o Finlandia Vodce jako živé, zábavné a kvalitní značce. Úsměvnou komunikací se snaží produkt opětovně přiblížit konzumentům a posílit už tak silnou spotřebitelskou loajalitu.
Základním stavebním kamenem vánoční komunikace jsou právě sobi, jako symbol značky a země jejího původu, a společně s nimi jejich sobí song. Finlandia využila mnohým dobře známou hlášku „když potká sob soba" a převtělila jí do myšlenky party sobů svolávající k zábavě.
Kampaň bude podpořena on-line aktivitami za využití interaktivních bannerů a sociálních sítí Facebook a YouTube, tak klíčovými vizuály v prodeji a aktivací v podnicích, kde čekají na spotřebitele například odznaky s vtipnými sobími hláškami. Významnou roli v mediálním mixu hraje letos rádio. Sobí píseň v kompletní podobě si poprvé poslechnou posluchači Ranní show Evropy 2 a dále bude následovat silná radiová kampaň.
Nedílnou součástí a sobí platformou pro stávající i nové příznivce Finlandia Vodky je web www.finlandiafriends.cz a profil Finlandia Friends na Facebooku.
„Na webu si mohou spotřebitelé stáhnout song, videoklip, několik různých vyzvánění, sobích wallpaperů, nebo si pohrát s tzv. sobím bandem. Všechny elementy jsou jako stvořené ke sdílení a jsou připravené i pro sdílení přes sociální sítě i e-mailem. Na samovolném sdílení, tzv. řetězové reakci, je tato kampaň založena a věříme, že písnička zlidoví," dodává Petr Polák, marketingový ředitel společnosti Brown-Forman Czech and Slovak Republic.
Vánoci navíc nic nekončí a se sobí partou se budou moci spotřebitelé bavit po celou zimu.
06.12.2011 - 08:58:29
Po celém světě během tohoto léta klesly průměrné ceny za ...
Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...
Při jaké teplotě skladovat víno? Co je to fortifikované víno? ...