Metaxa v loňské roce změnila směr komunikace, Spojila se s cestovatelem Mikem Hornem a razí heslo „Nepijte, objevujte“. Pití METAXY 12* není totiž jen o jejím vychutnání. Ten pravý prožitek přichází při zapojení všech smyslů.
Spolu s ambasadorem a konceptem komunikace změnila METAXA 12* i obal. Čistý a prostý design nového balení odkazuje na vlastnosti, které z ní vytvořily ikonický nápoj, kterým dnes je. Hrdý bojovník ze Salamíny ve zlaté barvě symbolizuje odvahu a kořeny této značky. Zakladatel, Spyros Metaxa, je pak podepsán na stranách lahve. Elegantní nádoba zapečetěná modrým víkem odkazuje na řeckou modř.
Od října 2016, je možné objevovat METAXU 12* na speciální stránce www.dontdrinkexplore.com, která pomocí nejmodernějších technologií propojuje prožitek z objevování METAXY s dobrodružnými výpravami Mikea Horna.
„Velmi nás úspěch METAXY 12* těší, především proto, že inovovat produkt s dlouhou historií a příběhem tak, aby jej zákazníci kladně přijmuli, není nic jednoduchého,“ říká brand manažerka Metaxy Lenka Adámková a dodává: „Úspěch nové komunikace i balení vidíme i na prodejích, za rok 2016 se zvedly o 40 %. Česká a Slovenská republika jsou tak pro METAXU 12* největším trhem.“
Podkladem pro udělení ocenění se staly výsledky exkluzivního výzkumu, jenž tento rok provedla agentura Nielsen. Dotazování proběhlo na reprezentativním vzorku čtyř tisíc respondentů a cílem bylo zjistit, který z výrobků v každé kategorii by si spotřebitelé zakoupili, pokud by mezi nimi vybírali v obchodě a mohli si odnést pouze jeden z nich.
Metaxa 12* tak po dobu jednoho roku může užívat logo Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2017, a to jak na obalech, tak v marketingových kampaních.
11.07.2017 - 06:59:15
NH Hotels otevřel dva hotely v Praze a Olomouci, další ...
Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...
Přes určitý pokles v posledním roce stále platí, že Česká republika ...