GastroTrend

GastroTrend - odborný portál pro gastronomii
Dnes je 14.11.2018, svátek má Sáva
GastroTrend

banner

 

RUBRIKY/ČLÁNKY » ALKOHOLICKÉ NÁPOJE

Když divočina, tak s Jägrem

 

 

ilustracni fotoPo pěti letech jde Jägermeister do TV, soustředit se chce i na obchod.

 

Snahu o jednoznačný positioning Jägermeisteru završuje firma Rémy Cointreau (RC), vstupem do televize, a to po pěti letech. Hlavním sloganem, kolem nějž se bude celá kampaň točit, je Volání divočiny. V adaptovaném spotu z Německa má divočinu symbolizovat jak jelen coby znak likéru a symbol přírody, tak nevázaná party.

 

Kampaň, kterou RC spouští v těchto dnech, využije kompletního marketingového mixu. Tradičně nosná bude komunikace v on-trade, značka se také zaměří na maloobchod, kterému se dosud příliš nevěnovala. "Cítíme, že jsme v off-trade prozatím nevyužili potenciálu, který se v něm skrývá," říká marketingový ředitel RC Ondřej Roček. V komunikaci se Jägermeister soustředí kromě představení nového positioningu především na správné servírování a posilování vnímání likéru jako drinku vhodného pro party. "Podařilo se nám vybočit z kategorie bitterů, která se pojí spíše s posezením u piva či konzumací v podobě digestivu, a v tomto úsilí hodláme pokračovat," dodává Roček.


Televizní reklamou chce RC oslovit starší cílovou skupinu, než na jakou míří se značkou v gastro segmentu. "Během absence v televizi nám spotřebitelé trochu odrostli," přiznává Roček. Zatímco v barech Jägermeister cílí na mladé okolo 25 let, televizní spot se zaměří spíše na třicátníky. "Musíme na spotřebitele, které jsme si vychovali, dále působit," vysvětluje Roček. Pro vstup do televize hovoří také pokles v kategorii bitterů, která podle dat společnosti Nielsen ze září 2010 klesla meziročně v tržním podílu v hodnotě o 13,3 %. A prémiovému likéru nahrává i fakt, že konkurenční firmy Stock Plzeň-Božkov či Granette & Starorežná Destilleries oznámily navyšování cen lihovin až o 10 %. Poslední jmenovaná likérka v tomto roce po několika letech rovněž podpoří svůj bitter - Starou mysliveckou. "Cítíme, že produkt potřebuje komunikační injekci. Pracujeme na kampani pro tuto značku," uvedl obchodně marketingový ředitel likérky Juraj Grosoš.


Zddroj: www.ihned.cz

 

 

 

 
zpětzpět  tisktisk  poslat e-mailem

Autor: Martina Suchá
11.01.2011 - 21:25:07

ALKOHOLICKÉ NÁPOJE
REKLAMA

banner

Nejčtenější články

14.06.2010 - Léto svádí k mámení

I když to venku na léto moc nevypadá, podle kalendáře ...

08.04.2010 - Stát zakázal prodej lihovin ve více než šestilitrovém balení

Vlastní kolek musejí mít nyní také malé "placatice", které dosud ...

04.06.2010 - Jak začít se sushi

Přinášíme osm rad pro všechny kdo se chtějí naučit dělat ...

21.06.2010 - Brambory známé i neznámé

Mezi oblíbené přílohy nejenom v našem kraji určitě patří brambory. ...

05.03.2010 - Se šéfkuchařem u řezníka

Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...

všechny nejčtenější články

REKLAMA

GastroTrend na e-mail

Přejete si zdarma zasílat novinky, články či zpravodajství GastroTrendu na Váš e-mail? Vyplňte, prosím, následující údaje.

(zasílání lze kdykoliv odhlásit)


Jméno:
Příjmení:
E-mail:
 
Copyright © 2008 - 2018 LEONN promotion s.r.o. | Publikování obsahu bez písemného souhlasu vydavatele je zakázáno.