GastroTrend

GastroTrend - odborný portál pro gastronomii
Dnes je 17.02.2019, svátek má Miloslava
GastroTrend

banner

 

RUBRIKY/ČLÁNKY » ALKOHOLICKÉ NÁPOJE

Rumy z importu mají úspěch

 

 


ilustracni fotoNárůst je způsoben kombinací módní záležitosti i aktivity výrobců.

 

Zatímco celý segment lihovin vykázal pokles o 8 %, kategorie pravých rumů jako jediná v současné době roste. A to nejen v prodaných objemech, ale i v hodnotě prodejů. "V gastronomii loni posílil tento segment zhruba o jedno procento, v off-trade činil růst dokonce o více než 16 %," říká marketingový ředitel Stock Plzeň-Božkov Tomáš Tarcala. "Obliba různých druhů lihovin se pohybuje v módních vlnách a právě jsme svědky jedné takové," zdůvodňuje úspěšnost kategorie Tarcala. Rozhodující je podle něj to, že pravé rumy a lihoviny na bázi pravých rumů jsou oblíbené zejména u konzumentů mezi 20 a 30 lety.


Díky chuti a kvalitě produktů spotřebitelé preferují spíše jednoduché míchané nápoje. "Pilířem značky Captain Morganvýhodně koupit je kombinace Captain & Cola, která je velice důležitá pro positioning značky, a proto ji podporujeme napříč všemi komunikačními kanály, které používáme," říká brand manažer Captain Morgan Albert Sýkora. Global Spirits bude i v tomto roce pokračovat v televizní kampani, i když se změněnou kreativou. "V tuto chvíli jednáme s centrálou o novém konceptu," přiznává Sýkora. Stock Plzeň-Božkov i Jan Becher - Pernod Ricard sází při podpoře svých rumů (Key Rumvýhodně koupit, Havana Clubvýhodně koupit) především na event marketing v podobě přítomnosti na letních festivalech. "V tomto roce navíc přinášíme koncept domácího míchání, v rámci kterého se snažíme spotřebitelům vysvětlit, že kvalitní koktejly si lze jednoduše namíchat i doma," popisuje strategii Jan Becher - Pernod Ricard marketingová manažerka Michaela Spickett. V on-trade Havana Club uplatňuje strategii zaměřenou na původ značky a pozitivní přístup k životu na Kubě. Plzeňská likérka kromě Key Rumuvýhodně koupit letos aktivně podporuje také novinku na rumovém základu Božkov Spiced. I přesto, že hlavní úlohu v komunikaci bude hrát právě Božkov Spiced, letos poprvé Stock tuto strategii změní a zaměří se na komunikaci celé řady jako jednotného brandu.

 

Míchané nápoje jsou podle mého názoru už trochu za zenitem, říká brand manžer Captain Morgan Albert Sýkora. Global Spirits proto vsází na jednoduché dvousložkové míchané drinky.

 

 

Zdroj: www.ihned.cz

 

 

 
zpětzpět  tisktisk  poslat e-mailem

Autor: Martina Suchá
16.05.2011 - 13:27:36

ALKOHOLICKÉ NÁPOJE
REKLAMA

banner

Nejčtenější články

02.07.2009 - Karlovy Vary - Thriller na kolonádě

Krize tvrdě dopadla na západočeské lázně. Jezdí do nich o ...

04.06.2009 - DAŇOVÉ ŘÍZENÍ - Obrana proti daňové kontrole

Při sporech s finančním úřadem vám potřebné argumenty dodají judikáty.

14.06.2010 - Léto svádí k mámení

I když to venku na léto moc nevypadá, podle kalendáře ...

07.06.2010 - Výsledky mezinárodní soutěže Vinoforum 2010

Tři tituly šampionů zůstávají v České republice.

Devatenáctý ročník mezinárodní ...

08.04.2010 - Stát zakázal prodej lihovin ve více než šestilitrovém balení

Vlastní kolek musejí mít nyní také malé "placatice", které dosud ...

všechny nejčtenější články

REKLAMA

GastroTrend na e-mail

Přejete si zdarma zasílat novinky, články či zpravodajství GastroTrendu na Váš e-mail? Vyplňte, prosím, následující údaje.

(zasílání lze kdykoliv odhlásit)


Jméno:
Příjmení:
E-mail:
 
Copyright © 2008 - 2019 LEONN promotion s.r.o. | Publikování obsahu bez písemného souhlasu vydavatele je zakázáno.