GastroTrend

GastroTrend - odborný portál pro gastronomii
Dnes je 19.04.2024, svátek má Rostislav
GastroTrend

banner

 

RUBRIKY/ČLÁNKY » ALKOHOLICKÉ NÁPOJE

Značka pro mladé a s mladými

 

 

janbecher_linka_lemondBecherovka Lemond byla uvedena na trh v říjnu roku 2008, buduje si pozici na českém i slovenském trhu a začínají ji objevovat také další evropské státy. Brand manažer Marek Grabovský v rozhovoru prozrazuje detaily péče o dceru slavné a tradiční matky.


OTÁZKA: S jakými představami jste s Becherovkou Lemond vstupovali na trh?


Becherovka Lemond je teprve druhý produkt v historii Becherovky, který nese tento název. Jeho chuť a úspěch dokazují, že si toto slavné jméno zaslouží. Lemond je originální už jenom tím, že cílí na mladé lidi a naopak od nich se snaží přebírat nápady a myšlenky, které v podstatě "jejich" značku rozvíjejí.


OTÁZKA: Čím je k tomu vedete?


Jedním z nejdůležitějších faktorů je být uvěřitelný. Když padesátník říká o desítky let mladšímu konzumentovi, co má dělat, tak mu nevěří. Podle nás je ideální stav "mladí pro mladé" a tuto koncepci se značka snaží razit.


OTÁZKA: Konkrétně?


Třeba v prosinci jsme spolupracovali na projektu se studenty marketingové komunikace na VŠE, kteří si vyzkoušeli roli agentury. Zadali jsme jim brief týkající se marketingové podpory značky Lemond, jehož náplní bylo připravit marketingové aktivity značky na další rok. A jejich nápady, například ve smyslu guerilly, byly doslova úžasné. O zájmu cílové skupiny a její vstřícnosti svědčí i to, že Lemond patří mezi top 10 alkoholických značek na Facebooku, kde má 36 tisíc fanoušků.


OTÁZKA: Přesto, nedochází ke vzájemné kanibalizaci klasické Becherovky a Becherovky Lemond?


Určitě ne. Lemond si našel své spotřebitele a ti jsou mu opravdu věrní. Jsou to mladí ve věku 20-25 let, studenti, aktivní lidé, kteří chtějí zažívat nové, moderní věci, užívat si života a jsou tak trochu tzv. party animals.


OTÁZKA: Tomu musí odpovídat i marketin-gové aktivity.


Uvedl bych to na příkladu televizní reklamy. Při přípravě posledního spotu pro Českou a Slovenskou republiku jsme využili crowdsour-cing. Ve spolupráci se skupinou mladých lidí jsme jej v podstatě stvořili od A do Z. I realizace se ujal devatenáctiletý režisér Max Turek. Spot běžel vloni od září do prosince.


OTÁZKA: A kromě televize?


Aktivit je celá řada, ale zmínil bych jeden aktuální velký projekt. Na začátku května 2011 jsme odstartovali jednu z největších akcí pro tuto značku, systém animovaných promocí s názvem Light Up The Party s Lemondem. Konkrétně jde o koncept party v on-trade kanálu, jehož nosným prvkem je Lemond Star. Promo tým vyfotí přes iPad 2 jednotlivé účastníky party, přičemž to není o kráse, ale o charismatu a chování. Na základě vizuální prezentace si lidé přímo v baru zvolí svou Lemond Star. Finalisté postupují do celonárodního kola, které se odehrává na webových stránkách. Vítězové získají právě iPad 2. Zajímavostí je, že kostýmy promo týmu, pro dívky i se světelnými prvky, navrhly studentky VŠUT. Takže zase: mladí pro mladé.


OTÁZKA: Má tato aktivita propojení i na off-trade?


Ano. Další promo tým, opět v kostýmech od mladých návrhářek, v této době realizuje sampling v maloobchodních řetězcích po celé republice. Je pravda, že jsme v tomto kanálu limitováni přísnými podmínkami retailerů. Ale protože je tento produkt podle mého názoru stále ještě nový, je třeba jej dát lidem ochutnat. Tak bychom rádi podporovali prodej i tímto způsobem.


OTÁZKA: I po téměř třech letech považujete Lemond za novinku?


Tvrdit, že po necelých třech letech je produkt už zaběhnutý a stabilizovaný, je podle mě docela troufalost.


OTÁZKA: Samotné ochutnávky ale v místě prodeje nestačí.


V rámci kanálu off-trade podporujeme Lemond například i pomocí dárkového balení ve formě tzv. party ticket, vstupenky na party. Už jsme nabízeli dárkové balení, kde ústředním motivem je lahev a svítící náramky. Pro letošní podzim jsme připravili dárkové balení se svítícími "panáky", tedy přímo s vybavením na party. V segmentu on-trade chystáme pro léto rotační promoci, opět v konceptu Rozsviť party s Lemondem. Od července bude probíhat ve vybraných provozovnách.

 

Představení


BECHEROVKA LEMOND


Jde o nejmladší produkt z portfolia společnosti Jan Becher -- Karlovarská Becherovka, který byl vyvinut ve spolupráci s výzkumným centrem mateřské společnosti Pernod Ricard. Becherovka Lemond je jemný sladký likér plný ovocných chutí a vůní, které jsou doplněny bylinným nádechem, charakteristickým pro výrobky společnosti. Receptura Lemondu je stejně tajná jako receptura klasické Becherovky. Je to likér s nízkým obsahem alkoholu (20 % vol.), vyrobený z nejjemnějšího českého lihu (96 % vol.), který je destilován a následně rektifikován jen z těch nejkvalitnějších zemědělských produktů. Nedílnou součástí Becherovky Lemond je cukr, dodávající jí dokonale vyváženou sladkou chuť, která je podporována chutěmi a vůněmi směsi výhradně přírodních aromat. Pro výrobu Becherovky Lemond jsou využívána čistě přírodní aromata, jejichž chuťové a vonné složky byly extrahovány přímo z plodů ovoce či z bylin. Jde o přírodní aroma z pomerančů, citronů, kumquatů a ceylonského čaje a nechybí ani přírodní bylinné aroma připravené z deseti bylin, které jsou součástí receptury pro výrobu klasické Becherovky.

 

 

Zdroj: www.ihned.cz

 

 

 

 
zpětzpět  tisktisk  poslat e-mailem

Autor: Petr Hříbal
23.06.2011 - 13:38:35

ALKOHOLICKÉ NÁPOJE
REKLAMA

banner

Nejčtenější články

22.01.2009 - Hotels.com: Pokles cen v hotelech o 3 procenta

Po celém světě během tohoto léta klesly průměrné ceny za ...

12.03.2009 - Dynybyl Hot Cup 2009

V honosném hotelu Art Deco Imperiál, z jehož zdí dýchá ...

05.03.2010 - Se šéfkuchařem u řezníka

Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...

26.12.2009 - Víno - otázky a odpovědi

Při jaké teplotě skladovat víno?   Co je to fortifikované víno?   ...

05.06.2009 - Nově diskutované předpisy pro solária

V listopadu 2008 se otevřely brány veletržního areálu v Kolíně ...

všechny nejčtenější články

REKLAMA

GastroTrend na e-mail

Přejete si zdarma zasílat novinky, články či zpravodajství GastroTrendu na Váš e-mail? Vyplňte, prosím, následující údaje.

(zasílání lze kdykoliv odhlásit)


Jméno:
Příjmení:
E-mail:
 
Copyright © 2008 - 2024 LEONN promotion s.r.o. | Publikování obsahu bez písemného souhlasu vydavatele je zakázáno.