GastroTrend

GastroTrend - odborný portál pro gastronomii
Dnes je 25.04.2024, svátek má Marek
GastroTrend

banner

 

RUBRIKY/ČLÁNKY » ALKOHOLICKÉ NÁPOJE

Likérky podpoří pravé rumy

 

 


Likerky podpori prave rumy, foto: flickr.comStock inovoval Key Rum, Global Spirits ukáže globální sílu Morgana.


Jednou z nejdynamičtějších kategorií lihovin na českém trhu jsou pravé rumy (M&M 21/2011), na což reagují některé likérky. "Oživení tohoto segmentu jsme se rozhodli podpořit novou značkou v řadě Key Rum Spiced Gold a vylepšenou recepturou Key Rum Caribbean Dark," říká marketingový ředitel Stock Plzeň - Božkov Tomáš Tarcala. S novým složením produktů koresponduje i inovace etiket, které celou řadu vizuálně sjednocují a mají zdůraznit zámořský původ třtinového destilátu. Redesign řady podpoří tisková inzerce v odborných médiích, letáky a aktivity v rámci hudebních festivalů i v gastronomii.


Demonstrace globální síly


Nejen na vzniklou situaci na trhu reaguje Global Spirits. "Chystanou aktivitou reflektujeme také to, že Česká republika patří mezi deset největších trhů značky Captain Morgan na světě," říká brand manažer Captain Morgan Albert Sýkora. Od srpna do poloviny září Global Spirits spustí soutěž, jejímž cílem je budování značky Captain Morgan mezi spotřebiteli ve věku 18 až 30 let. Snahou je také ukázat veřejnosti globální sílu značky a celkový zájem o ni. Soutěžit budou spotřebitelé o zájezd do Karibiku. Na konci září se zde čeští výherci setkají s dalšími hráči ze 14 zemí světa. Účastníci pak budou mezi sebou na karibském ostrově soupeřit převážně v adrenalinových disciplínách ve stylu seriálu Survive. Kampaň na podporu aktivity proběhne v gastronomii i maloobchodě a využije podlinkových i nadlinkových médií. Soutěžit o zájezd může každý, kdo nasbírá pět z možným osmi klíčů, což mu otevře dveře do on-line galerie, kde vystaví svou videonahrávku s kapitánskou pózou nebo tematikou. Majitel videa, které získá nejvíce hlasů, vyhraje výlet do Karibiku.


Po ukončení soutěže se zaměřením na brand building plánuje Global Spirits produkt ještě v tomto roce podpořit televizním spotem, jehož cílem bude zvýšit povědomí a budovat image značky.

 

 

Zdroj: www.ihned.cz

 

 

 

 
zpětzpět  tisktisk  poslat e-mailem

Autor: Martina Suchá, foto: flickr.com
27.06.2011 - 08:24:35

ALKOHOLICKÉ NÁPOJE
REKLAMA

banner

Nejčtenější články

22.01.2009 - Hotels.com: Pokles cen v hotelech o 3 procenta

Po celém světě během tohoto léta klesly průměrné ceny za ...

12.03.2009 - Dynybyl Hot Cup 2009

V honosném hotelu Art Deco Imperiál, z jehož zdí dýchá ...

05.03.2010 - Se šéfkuchařem u řezníka

Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...

28.01.2009 - Život je krásný

Rialto není jen slavný most v Benátkách, ale i prvotřídní ...

26.12.2009 - Víno - otázky a odpovědi

Při jaké teplotě skladovat víno?   Co je to fortifikované víno?   ...

všechny nejčtenější články

REKLAMA

GastroTrend na e-mail

Přejete si zdarma zasílat novinky, články či zpravodajství GastroTrendu na Váš e-mail? Vyplňte, prosím, následující údaje.

(zasílání lze kdykoliv odhlásit)


Jméno:
Příjmení:
E-mail:
 
Copyright © 2008 - 2024 LEONN promotion s.r.o. | Publikování obsahu bez písemného souhlasu vydavatele je zakázáno.