Granette & Starorežná destileries zredukují portfolio a zamíří do gastra.
Od Nového roku vzniká akciová společnost Granette & Starorežná destileries (GSD). Ta je výsledkem květnové akvizice Granette, jejíž majitel koupil Palírnu u Zeleného Stromu - Starorežná Prostějov. Sloučení likérek budou provázet změny v produktových řadách. "Je nesmyslné držet v portfoliu produkty, které se u obou společností dublují," říká obchodně-marketingový ředitel Juraj Grosoš.
GSD se proto chystá zredukovat některé produkty z řady nízkoprocentních tuzemáků nebo vodek. Naopak lídry kategorií, jako je Hanácká nebo Stará myslivecká, bude chtít nadále posilovat. "Na Hanáckou, která má silnou regionální úspěšnost, se chceme soustředit v příštím roce, určitě ji podpoříme i kampaní," dodává Grosoš a přiznává, že v případě existujícího segmentu počítá převážně s podporou silných produktů. "Díky akvizici se nám rozšířily výrobní a technologické možnosti - rádi bychom pokračovali v inovátorství na trhu," uvádí Grosoš a zmiňuje ojedinělou novinku v Česku - Vodku 42 blended. Změnu v názvu firmy bude likérka reflektovat také na obalech etiket. "Využijeme toho k oživení etiket tak, aby produkty byly zajímavé i pro gastronomii," doplňuje Grosoš. Od příštího roku proto budou výrobky procházet postupným redesignem. Atraktivnějšími obaly chce GSD atakovat gastrosegment. V rámci akvizice totiž Granette získala síť obchodních zástupců. "Jsou sice regionálně zaměření, ale fungují dobře a mají své zákazníky. S jejich pomocí chceme vstoupit do on-trade sektoru, kterému jsme se do této chvíle nevěnovali," přiznává Grosoš. Podle jeho slov má Starorežná v této oblasti vybudovanou pozici především na Moravě, úkolem Granette bude přispět do segmentu tradičními produkty prémiového charakteru. "Prosadit se chceme zejména v kategoriích rumu, vodek a bitterů, což jsou pilíře, na nichž stojí český trh s alkoholem," upřesňuje Grosoš. Oslovit chce GSD bary a restaurace vyšší kategorie.
Razím teorii podpory silných značek. Je nesmyslné a zbytečné podporovat několikidentických produktů bez hodnoty, říká Juraj Grosoš, který pracoval deset let v marketingu Dr.Oetker.
Zdroj: www.ihned.cz
Autor: Martina Suchá
08.11.2010 - 09:37:44
Po celém světě během tohoto léta klesly průměrné ceny za ...
Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...
Při jaké teplotě skladovat víno? Co je to fortifikované víno? ...