GastroTrend

GastroTrend - odborný portál pro gastronomii
Dnes je 25.04.2024, svátek má Marek
GastroTrend

banner

 

RUBRIKY/ČLÁNKY » ALKOHOLICKÉ NÁPOJE

Akvizici završí na Nový rok

 


ilustracni fotoGranette & Starorežná destileries zredukují portfolio a zamíří do gastra.


Od Nového roku vzniká akciová společnost Granette & Starorežná destileries (GSD). Ta je výsledkem květnové akvizice Granette, jejíž majitel koupil Palírnu u Zeleného Stromu - Starorežná Prostějov. Sloučení likérek budou provázet změny v produktových řadách. "Je nesmyslné držet v portfoliu produkty, které se u obou společností dublují," říká obchodně-marketingový ředitel Juraj Grosoš.


GSD se proto chystá zredukovat některé produkty z řady nízkoprocentních tuzemáků nebo vodek. Naopak lídry kategorií, jako je Hanácká nebo Stará myslivecká, bude chtít nadále posilovat. "Na Hanáckou, která má silnou regionální úspěšnost, se chceme soustředit v příštím roce, určitě ji podpoříme i kampaní," dodává Grosoš a přiznává, že v případě existujícího segmentu počítá převážně s podporou silných produktů. "Díky akvizici se nám rozšířily výrobní a technologické možnosti - rádi bychom pokračovali v inovátorství na trhu," uvádí Grosoš a zmiňuje ojedinělou novinku v Česku - Vodku 42 blended. Změnu v názvu firmy bude likérka reflektovat také na obalech etiket. "Využijeme toho k oživení etiket tak, aby produkty byly zajímavé i pro gastronomii," doplňuje Grosoš. Od příštího roku proto budou výrobky procházet postupným redesignem. Atraktivnějšími obaly chce GSD atakovat gastrosegment. V rámci akvizice totiž Granette získala síť obchodních zástupců. "Jsou sice regionálně zaměření, ale fungují dobře a mají své zákazníky. S jejich pomocí chceme vstoupit do on-trade sektoru, kterému jsme se do této chvíle nevěnovali," přiznává Grosoš. Podle jeho slov má Starorežná v této oblasti vybudovanou pozici především na Moravě, úkolem Granette bude přispět do segmentu tradičními produkty prémiového charakteru. "Prosadit se chceme zejména v kategoriích rumu, vodek a bitterů, což jsou pilíře, na nichž stojí český trh s alkoholem," upřesňuje Grosoš. Oslovit chce GSD bary a restaurace vyšší kategorie.

 

Razím teorii podpory silných značek. Je nesmyslné a zbytečné podporovat několikidentických produktů bez hodnoty, říká Juraj Grosoš, který pracoval deset let v marketingu Dr.Oetker.

 

Zdroj: www.ihned.cz

 

 

 
zpětzpět  tisktisk  poslat e-mailem

Autor: Martina Suchá
08.11.2010 - 09:37:44

ALKOHOLICKÉ NÁPOJE
REKLAMA

banner

Nejčtenější články

22.01.2009 - Hotels.com: Pokles cen v hotelech o 3 procenta

Po celém světě během tohoto léta klesly průměrné ceny za ...

12.03.2009 - Dynybyl Hot Cup 2009

V honosném hotelu Art Deco Imperiál, z jehož zdí dýchá ...

05.03.2010 - Se šéfkuchařem u řezníka

Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...

28.01.2009 - Život je krásný

Rialto není jen slavný most v Benátkách, ale i prvotřídní ...

26.12.2009 - Víno - otázky a odpovědi

Při jaké teplotě skladovat víno?   Co je to fortifikované víno?   ...

všechny nejčtenější články

REKLAMA

GastroTrend na e-mail

Přejete si zdarma zasílat novinky, články či zpravodajství GastroTrendu na Váš e-mail? Vyplňte, prosím, následující údaje.

(zasílání lze kdykoliv odhlásit)


Jméno:
Příjmení:
E-mail:
 
Copyright © 2008 - 2024 LEONN promotion s.r.o. | Publikování obsahu bez písemného souhlasu vydavatele je zakázáno.