Jan Becher - Pernod Ricard zahájil od listopadu promo v kavárnách a restauracích na podporu produktu Becherovka. V rámci promoakce společnost k likéru nabízí speciálně namíchanou čokoládu. "Cílem aktivity je zvýšení vnímání Becherovky jako prémiového likéru, představit netradiční způsob kon-zumace a případně vytvořit nový rituál servírování a pití Becherovky," říká manažerka značky Gabriela Adámková. Akce je podpořená POS materiály, na kterých je zobrazené servírování - čokoláda posazená na okraji likérové skleničky. Kampaň připravila společnost in-house ve spolupráci s Danielem Syrovým, který čokoládu namíchal.
Zdroj: www.ihned.cz
19.11.2010 - 08:47:02
Po celém světě během tohoto léta klesly průměrné ceny za ...
Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...
Při jaké teplotě skladovat víno? Co je to fortifikované víno? ...