GastroTrend

GastroTrend - odborný portál pro gastronomii
Dnes je 25.04.2024, svátek má Marek
GastroTrend

banner

 

RUBRIKY/ČLÁNKY » JÄGERMEISTER V NOVÉM DESIGNU

JÄGERMEISTER V NOVÉM DESIGNU

 

Jägermeister, nejprodávanější bylinný likér na světě, prošel vizuální generálkou. Nový design všech lahví, od miniaturních 2 cl až po ty o objemu 1,75 l, začne do obchodů i barů celého světa proudit v průběhu srpna 2016. A můžete si být jistí, že i v nové lahvi se skrývá nezměněná, unikátní a charakteristická chuť Jägermeisteru.

 

Jägermeister vládne Česku v dovozových lihovinách od roku 2014. Nyní přichází s novým designem lahví, který ztělesňuje vysokou kvalitu prémiového likéru Jägermeister ještě výrazněji než kdykoli předtím.

 

Kvalitní produkt s dlouhou tradicí

Za svou více než osmdesátiletou historii změnila lahev svůj design už pětkrát. Po celou dobu však základem zůstávají klíčové symboly, jako je hranatý tvar lahve, jelení hlava a lovecké moto Otto von Riesenthala.

 

Zelená lahev

Oproti lahvi z roku 2002, ta aktuální je lehce protažená, ramena jsou o něco výše a rohy jsou hranatější. Nápis Jägermeister po stranách lahve je hlubší a odkazuje k dokonalému řemeslnému zpracování, které s lahví i jejím obsahem vždy souvisí. Víčko je delší a kvalitnější než to předešlé. Hrdě nese jméno objevitele likéru Curta Masta, stejně jako označení „Since 1878“ odkazující na rok založení společnosti.

 

Etiketa

V souladu s charakterem značky, etiketa reflektuje ikonický tvar lahve, čímž symbolizuje statečnost a nekompromisní sílu Jägermeisteru. Jelen, hlavní symbol značky, zdůrazňuje její zásadní aspekty, sílu, odhodlání a původ v přírodě, které se odráží v detailech loga. Portrét krále lesa je vypracován přirozenějším a autentičtějším způsobem.

Zelená jako symbol lesa a přirozeného prostředí jelena, stejně jako olistěné větvičky na jeho hrudi, reprezentují 56 rostlinných látek, díky kterým je Jägermeister jedinečný a nezaměnitelný. Etiketa se vztahuje jak ke kvalitě likéru, tak i k jeho výrobnímu procesu. Nový design lahve i etikety nyní umožňuje blíže nahlédnout do výrobního procesu, vysvětleného na zadní straně etikety.

Konečně, nápis „Jägermeister“ na přední etiketě byl přepracován do podoby stručného, symbolického odkazu na značku, která je právem hrdá na své dědictví a kvalitu svých výrobků. Německý výraz „Der Kräuterlikör“ (bylinný likér), zvýrazněný oranžovou barvou v dolní části etikety, ještě posiluje toto sebevědomí.

 
zpětzpět  tisktisk  poslat e-mailem

Autor: Rémy Cointreau
22.09.2016 - 11:21:40

REKLAMA

banner

Nejčtenější články

22.01.2009 - Hotels.com: Pokles cen v hotelech o 3 procenta

Po celém světě během tohoto léta klesly průměrné ceny za ...

12.03.2009 - Dynybyl Hot Cup 2009

V honosném hotelu Art Deco Imperiál, z jehož zdí dýchá ...

05.03.2010 - Se šéfkuchařem u řezníka

Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...

28.01.2009 - Život je krásný

Rialto není jen slavný most v Benátkách, ale i prvotřídní ...

26.12.2009 - Víno - otázky a odpovědi

Při jaké teplotě skladovat víno?   Co je to fortifikované víno?   ...

všechny nejčtenější články

REKLAMA

GastroTrend na e-mail

Přejete si zdarma zasílat novinky, články či zpravodajství GastroTrendu na Váš e-mail? Vyplňte, prosím, následující údaje.

(zasílání lze kdykoliv odhlásit)


Jméno:
Příjmení:
E-mail:
 
Copyright © 2008 - 2024 LEONN promotion s.r.o. | Publikování obsahu bez písemného souhlasu vydavatele je zakázáno.