GastroTrend

GastroTrend - odborný portál pro gastronomii
Dnes je 20.03.2019, svátek má Světlana
GastroTrend

banner

 

RUBRIKY/ČLÁNKY » PIVO

Střídání na postu marketingového ředitele Heinekenu. Jiří Imrýšek po úspěšné kariéře ve Starobrnu a Heinekenu odchází, funkce se ujme Jiří Rákosník

 

 

ilustracni fotoJiří Rákosník se od 1. října 2011 stává novým marketingovým ředitelem a současně členem představenstva společnosti Heineken Česká republika. Ve funkci tak vystřídá Jiřího Imrýška, který se z osobních důvodů rozhodl nepřijmout nabídku Heinekenu v zahraničí. V kariéře se proto Jiří Imrýšek rozhodl pokračovat mimo Heineken a ze společnosti k 30. září odchází.

 


Jiří Rákosník vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze. Svou kariéru zahájil jako Account Manager v reklamní agentuře. V letech 2004 - 2007 působil ve společnosti Reckitt Benckiser v České republice, na Slovensku i ve Velké Británii. Od roku 2007 pracoval ve společnosti SAB Miller na pozici Senior Brand Manager pivní značky Gambrinus.

 


Do společnosti Heineken Česká republika Jiří Rákosník nastoupil 1.3. 2011, a to na pozici Group Brand Manager pro značky Starobrno, Fríí, později také Zlatopramen 11° a Březňák. Funkce marketingového ředitele se Jiří Rákosník ujme 1. října.

 


Odcházející marketingový ředitel Jiří Imrýšek pracoval pro společnost celkem 16 let. Nejprve nastoupil do pivovaru Starobrno, kde byl zodpovědný za obchod, marketing, distribuci, export a strategii společnosti. Starobrno v této době více než zdvojnásobilo prodej, zpětinásobilo tržby a zisk, který byl v roce 2001 na nule, se vyšplhal na 180 milionů Kč v roce 2007. Za práci na značce Starobrno Jiří Imrýšek v roce 2002 získal titul Brand Manager České republiky. Jiří Imrýšek přivedl na svět svébytnou moravskou mytologii s postavami Prafotra Moravy, Přemy Oráče a Libuny, která si získala srdce Moravanů a vynesla Starobrno mezi nejoblíbenější značky v ČR.


Po akvizici Královského pivovaru Krušovice byl Jiří Imrýšek jmenován na pozici marketingového ředitele a člena představenstva Heineken ČR. V posledních třech letech úspěšně integroval značková portfolia společností Starobrno, a.s., Královský pivovar Krušovice,a.s. a Drinks Union, a.s. Značky Zlatopramen, Krušovice a Březňák se pod jeho vedením staly nejrychleji rostoucími značkami na českém pivním trhu a společnost zdvojnásobila podíl na trhu v retailu. Přispělo k tomu i uvedení Maxilahve na český trh, která stala bezesporu jeho největší inovací posledního desetiletí. V současnosti Jiří Imrýšek z osobních důvodů nepřijal možnost zúročit své dlouholeté zkušenosti v mezinárodní kariéře ve společnosti Heineken.

 

 

 

 
zpětzpět  tisktisk  poslat e-mailem

03.10.2011 - 13:42:01

PIVO
REKLAMA

banner

Nejčtenější články

07.06.2010 - Výsledky mezinárodní soutěže Vinoforum 2010

Tři tituly šampionů zůstávají v České republice.

Devatenáctý ročník mezinárodní ...

02.07.2009 - Karlovy Vary - Thriller na kolonádě

Krize tvrdě dopadla na západočeské lázně. Jezdí do nich o ...

04.06.2009 - DAŇOVÉ ŘÍZENÍ - Obrana proti daňové kontrole

Při sporech s finančním úřadem vám potřebné argumenty dodají judikáty.

14.06.2010 - Léto svádí k mámení

I když to venku na léto moc nevypadá, podle kalendáře ...

08.04.2010 - Stát zakázal prodej lihovin ve více než šestilitrovém balení

Vlastní kolek musejí mít nyní také malé "placatice", které dosud ...

všechny nejčtenější články

REKLAMA

GastroTrend na e-mail

Přejete si zdarma zasílat novinky, články či zpravodajství GastroTrendu na Váš e-mail? Vyplňte, prosím, následující údaje.

(zasílání lze kdykoliv odhlásit)


Jméno:
Příjmení:
E-mail:
 
Copyright © 2008 - 2019 LEONN promotion s.r.o. | Publikování obsahu bez písemného souhlasu vydavatele je zakázáno.