Zájem o speciální piva v Česku roste a nové značky si registrují všechny velké pivovary.
Plzeňský Prazdroj přijde po Novém roce s novinkou: s pivem s příchutí pomeranče a koriandru. Největší pivovarnická skupina v Česku už podle informací HN zadala mediální agentuře úkol připravit marketingovou kampaň.
Pivovar tak reaguje na rostoucí poptávku po nejrůznějších speciálních pivech. Zástupci Prazdroje včera odmítli chystanou obdobu belgického Hoegaardenu komentovat.
Speciální piva jsou dosud spíš doménou menších pivovarů a představují z celkové spotřeby zatím jen půlprocentní podíl. Jejich prodeje ovšem rostou o desítky procent ročně. Cílovou skupinou jsou, podobně jako všude ve světě, především mladí lidé a ženy, kterým tradiční hořké pivo tolik nechutná.
Nové značky si už nechaly na Patentovém úřadu registrovat i další přední české pivovary. Na trh by se tak měl dostat například z produkce Heinekenu Zlatopramen Molotov, Zlatopramen Lemon Crush, G2, Prazdroj si nechává registrovat značku Fenix, na trh právě přichází z Pivovaru Vyškov anglické pivo "IPA" (Indian Pale Ale), které až dosud nabízelo jen několik málo minipivovarů.
Zdroj: www.ihned.cz
Autor: Miroslav Petr
09.12.2011 - 09:26:31
NH Hotels otevřel dva hotely v Praze a Olomouci, další ...
Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...
Přes určitý pokles v posledním roce stále platí, že Česká republika ...