GastroTrend

GastroTrend - odborný portál pro gastronomii
Dnes je 21.11.2018, svátek má Albert
GastroTrend

banner

 

RUBRIKY/ČLÁNKY » PIVO

Birell Citrón a Granátové jablko: Nový impuls pro trh nealkoholického piva

 

 


Birell Citron a Granatove jablko: Novy impuls pro trh nealkoholickeho pivaPlzeňský Prazdroj vidí prostor pro další růst trhu nealkoholického piva. Novým impulsem by měla být širší nabídka chuťových variant piv značky Birell a zároveň zajímavější a rozsáhlejší oslovení dospělých spotřebitelů vyznávajících aktivní způsob života.


Nealkoholické pivo tvoří asi 3 % českého pivního trhu. Zkušenosti z jiných evropských zemí ukazují, že by mohl být podíl v příštích let dvojnásobný, jako například ve Španělsku.


Příležitost pro další rozvoj segmentu trhu nealkoholického piva spatřuje marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje Grant McKenzie především v dalším rozšíření nabídky chuťových variant těchto piv a v umění je nabídnout při správných příležitostech ke konzumaci. „Český trh s nealkoholickým pivem v minulých létech výrazně rostl, nyní však potřebuje nový impuls. Jsme přesvědčeni, že pokud nabídneme správné chuťové varianty vhodným způsobem dospělým spotřebitelům, žijícím zdravým aktivním způsobem, při jejich oblíbených aktivitách, ať už se jedná o cyklistiku, on-line bruslení, turistiku anebo při pracovních obědech, spotřeba nealkoholického piva poroste."


Plzeňský Prazdroj se bude ve své strategii opírat o osvědčenou a mezi českými spotřebiteli velmi oblíbenou značku Birell. „Birell má dnes ideální chuťové portfolio na trhu nealkoholických piv. Birell Světlý, který si získal slávu a oblibu především svou čistou pivní chutí, danou jedinečným výrobním způsobem je hlavní variantou. K němu přibyl později Birell Polotmavý plnější chuti s tóny karamelového sladu. V loňském roce jsme úspěšně uvedli na trh první míchaný nápoj z nealkoholického piva Birell Limetka & Malina a před několika dny měli spotřebitelé možnost poprvé ochutnat novou variantu s výjimečnou chutí,
Birell Citrón & Granátové jablko. S tímto portfoliem je Birell schopen uspokojit chuťové preference většiny dospělých spotřebitelů a může být vhodným nápojem snad ke všem jídlům," vysvětluje Grant McKenzie.


Ceněnou výhodou všech variant značky Birell je jedinečný výrobní postup, kdy při použití speciálních kvasinek proběhnou obě fáze kvašení a dokvašování stejným způsobem jako u klasického českého piva, čímž Birell získává čistou pivní chuť při minimálním obsahu alkoholu. Stejně jako ostatní značky Plzeňského Prazdroje, ani žádná z variant Birellu neobsahuje umělá sladidla, barviva nebo konzervanty.


Komunikační aktivity v novém svěžím designu budou směřovat v letních měsících do všech segmentů prodeje a na místa, kde je vhodná příležitost oslovit dospělé spotřebitele vyznávající aktivní způsob života. Plán předpokládá rozdat v rámci ochutnávek až 250 tisíc plechovek Birellu při těchto aktivitách. Poprvé v historii použije značka ve své komunikaci také TV reklamu, kterou budou moci spotřebitelé shlédnout již dnes.

 

 
zpětzpět  tisktisk  poslat e-mailem

15.05.2013 - 08:47:31

PIVO
REKLAMA

banner

Nejčtenější články

14.06.2010 - Léto svádí k mámení

I když to venku na léto moc nevypadá, podle kalendáře ...

08.04.2010 - Stát zakázal prodej lihovin ve více než šestilitrovém balení

Vlastní kolek musejí mít nyní také malé "placatice", které dosud ...

04.06.2010 - Jak začít se sushi

Přinášíme osm rad pro všechny kdo se chtějí naučit dělat ...

05.03.2010 - Se šéfkuchařem u řezníka

Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...

21.06.2010 - Brambory známé i neznámé

Mezi oblíbené přílohy nejenom v našem kraji určitě patří brambory. ...

všechny nejčtenější články

REKLAMA

GastroTrend na e-mail

Přejete si zdarma zasílat novinky, články či zpravodajství GastroTrendu na Váš e-mail? Vyplňte, prosím, následující údaje.

(zasílání lze kdykoliv odhlásit)


Jméno:
Příjmení:
E-mail:
 
Copyright © 2008 - 2018 LEONN promotion s.r.o. | Publikování obsahu bez písemného souhlasu vydavatele je zakázáno.