GastroTrend

GastroTrend - odborný portál pro gastronomii
Dnes je 20.05.2018, svátek má Zbyšek
GastroTrend

banner

 

RUBRIKY/ČLÁNKY » PIVO

Heineken představuje novou láhev, která krásně padne do ruky

 

 


Heineken predstavuje novou lahev, ktera krasne padne do rukyPrémiová značka piva Heineken v těchto dnech zavádí do obchodní sítě zbrusu nový design lahve. Oproti té původní má menší objem - 0,4 litru (dříve 0,5 litru). Vedle České republiky se bude prodávat i v Německu, Srbsku a Maďarsku.

 

„Lahev je dlouhodobě pro Heineken ikonickým designovým prvkem, vyjadřuje image značky. Nová lahev je určitě zajímavější než ta standardní půllitrová, navíc se mnohem lépe drží v ruce. S nadsázkou o ní říkám, že je sexy," uvedl k nové lahvi manažer značky Heineken v České republice Richard Gažo.

 

Nový produkt si spotřebitelé mohou koupit téměř ve všech obchodních řetězcích. Jeho uvedení navíc provází kampaň k probíhající Lize mistrů, kterou Heineken již tradičně podporuje. Na spojení špičkového fotbalu a prémiové značky tak upozorňují speciální dekorativní palety, plakáty a visačky na jednotlivých lahvích v místech prodeje.

 

Ve vybraných řetězcích (Tesco, Makro) mohou spotřebitelé soutěžit o zajímavé ceny. Nejatraktivnější výhra čeká na vítěze v Tescu - podívá se na letošní finále Ligy mistrů, které se bude hrát koncem května ve Wembley v Londýně. Stačí si schovat účtenku a esemeskou zaslat správný tip na soutěžní otázku Kolik nových designových víček Heinekenu se vejde do fotbalového míče? Kdo se trefí nejlépe, vyhrává. Další stovka úspěšných tipujících dostane dresy Heinekenu.

 

Nová láhev Heineken se do povědomí spotřebitelů dostane také díky venkovním reklamám v hlavním městě Praze. Počítá se i s třemi velkoplošnými, například na Bubenském nábřeží. Doporučená prodejní cena v řetězcích je 14,90 Kč.

 

Pivo značky Heineken s původem v Amsterodamu patří k ikonám mezi pivními značkami všude ve světě. V České republice se Heineken zaměřuje na oblast designu, kdy ve svých TOP podnicích vyvíjí s mladými a talentovanými designéry chytré a poutavé designové prvky a kde je k dostání exkluzivní aluminiová lahev Star bottle. Heineken je v ČR také partnerem designových událostí roku, jako jsou Designblok nebo ceny Czech Grand Design. Ve světě se prosazuje na trzích ve více než 170 zemích světa, kde se denně prodá až 25 milionů piv této značky. Heineken je celosvětově významným partnerem prestižní fotbalové Ligy mistrů, ale také hudebních festivalů a filmů s Jamesem Bondem.

 

 

 

 
zpětzpět  tisktisk  poslat e-mailem

24.05.2013 - 11:24:19

PIVO
REKLAMA

banner

Nejčtenější články

21.01.2010 - Speciální a neobvyklá piva české provenience

Přes určitý pokles v posledním roce stále platí, že Česká republika ...

21.06.2010 - Brambory známé i neznámé

Mezi oblíbené přílohy nejenom v našem kraji určitě patří brambory. ...

05.03.2010 - Se šéfkuchařem u řezníka

Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...

11.05.2018 - Naši vinaři přivážejí 57 medailí z New Yorku

Moravští a čeští vinaři uspěli na mezinárodní soutěži Great American ...

11.05.2018 - Japonský pivní hit jde na trh v Česku

Když před třemi desítkami let japonská společnost Asahi uvedla na ...

všechny nejčtenější články

REKLAMA

GastroTrend na e-mail

Přejete si zdarma zasílat novinky, články či zpravodajství GastroTrendu na Váš e-mail? Vyplňte, prosím, následující údaje.

(zasílání lze kdykoliv odhlásit)


Jméno:
Příjmení:
E-mail:
 
Copyright © 2008 - 2018 LEONN promotion s.r.o. | Publikování obsahu bez písemného souhlasu vydavatele je zakázáno.