GastroTrend

GastroTrend - odborný portál pro gastronomii
Dnes je 20.04.2024, svátek má Marcela
GastroTrend

banner

 

RUBRIKY/ČLÁNKY » PIVO

Nové pivo z Budějovického Budvaru: tmavý ležák s višní





ilustracni fotoPivovar Budějovický Budvar uvádí v těchto dnech na český trh nový druh piva - Budweiser Budvar Dark Cherry. Je to tmavý ležák s příchutí višně, který se zásadně liší od běžných mixů piva a limonád. Obsahuje 13% višňové šťávy a 4,5% obj. alkoholu. Voní po peckovině zralých višní a praženém sladu. Jeho chuť zaujme především ženy a také milovníky neobvyklých piv. Budweiser Budvar Dark Cherry bude k dostání pouze čepované ve vybraných restauracích po celé republice.


V chladném období roku pravidelně stoupá poptávka po chuťově výraznějších tmavých pivech. Budějovický Budvar, n.p., proto uvádí v těchto dnech na český trh limitovanou sérii nového druhu tmavého ležáku s příchutí višně - Budweiser Budvar Dark Cherry.


„Je to plnohodnotný tmavý ležák s obsahem alkoholu 4,5 % a zásadně se tak liší od běžných mixů piva a limonád. Věříme, že nabízíme velmi zajímavý nápoj, kterým chceme primárně oslovit ženy a také milovníky neobvyklých piv," říká Ing. Petr Košin, Ph.D., specialista řízení jakosti piva z Budějovického Budvaru a vedoucí týmu, který nový druh ležáku vyvíjel.


„Díky obsahu 13 % višňové šťávy má černo-červenou barvu a pevnou pěnu, která zanechává na sklenici kroužky. Ve vůni rozpoznáte peckovinu višně a pražený slad tmavého ležáku. Chuť je bezprostředně po napití osvěživě kyselá s mandlovou vůní pecek, rychle však přechází k lehce svíravé chuti višně, a hořké chuti praženého sladu, po které zůstává v ústech dozvuk hořké čokolády. Ta nutí malými doušky upíjet dál," dodává Ing. Adam Brož, Ph.D., sládek Budějovického Budvaru. Pití po malých doušcích se spíše než pivu blíží vínu a proto se Dark Cherry servíruje ve sklenicích z tenkého skla na nožce.


Nové pivo bude k dostání pouze v několika stovkách vybraných českých restaurací. Dodává se v sudech o objemu 20 litrů a se stáčením do láhví se prozatím nepočítá. Komunikační podpora nového produktu v místech prodeje bude probíhat pod heslem „Každý den NEní důvod k oslavě" a s nadsázkou bude připomínat drobné každodenní zármutky.

 

 

 
zpětzpět  tisktisk  poslat e-mailem

24.10.2013 - 08:15:27

PIVO
REKLAMA

banner

Nejčtenější články

22.01.2009 - Hotels.com: Pokles cen v hotelech o 3 procenta

Po celém světě během tohoto léta klesly průměrné ceny za ...

12.03.2009 - Dynybyl Hot Cup 2009

V honosném hotelu Art Deco Imperiál, z jehož zdí dýchá ...

05.03.2010 - Se šéfkuchařem u řezníka

Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...

26.12.2009 - Víno - otázky a odpovědi

Při jaké teplotě skladovat víno?   Co je to fortifikované víno?   ...

05.06.2009 - Nově diskutované předpisy pro solária

V listopadu 2008 se otevřely brány veletržního areálu v Kolíně ...

všechny nejčtenější články

REKLAMA

GastroTrend na e-mail

Přejete si zdarma zasílat novinky, články či zpravodajství GastroTrendu na Váš e-mail? Vyplňte, prosím, následující údaje.

(zasílání lze kdykoliv odhlásit)


Jméno:
Příjmení:
E-mail:
 
Copyright © 2008 - 2024 LEONN promotion s.r.o. | Publikování obsahu bez písemného souhlasu vydavatele je zakázáno.