Oddělení strategie Plzeňského Prazdroje posílí Radim Panák (31). Úkolem jeho nového týmu v obvodu známém pod odborným názvem Revenue management bude průběžné řízení optimální skladby portfolia značek Plzeňského Prazdroje napříč všemi prodejními kanály.
Na nově vytvořenou pozici manažera řízení výnosů Radim Panák přechází z postu manažera rozvoje obchodu. Úkolem jeho týmu bude rozhodování o správném složení dodávaných značek, druhů a balení piv s přihlédnutím na regionální odlišnosti a specifika.
Radim Panák vystudoval jindřichohradeckou fakultu managementu Vysoké školy ekonomické v Praze. Do společnosti Plzeňský Prazdroj nastoupil v roce 2002 po absolvování vysoké školy a úspěšně zastával různé pozice v oddělení financí, strategie, lidského kapitálu a v obchodním úseku.
Je svobodný, hovoří plynně anglicky a mezi jeho zájmy patří golf, cyklistika a cestování.
09.06.2010 - 16:06:23
Po celém světě během tohoto léta klesly průměrné ceny za ...
Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...
Při jaké teplotě skladovat víno? Co je to fortifikované víno? ...
V listopadu 2008 se otevřely brány veletržního areálu v Kolíně ...