GastroTrend

GastroTrend - odborný portál pro gastronomii
Dnes je 14.12.2019, svátek má Lýdie
GastroTrend

banner

 

RUBRIKY/ČLÁNKY » PIVO

Heineken sází na pivní speciály, do konce roku uvede čtyři


ilustrační fotoČtyři pivní speciály uvede do konce roku na český trh pivovar Heineken. Zřejmě se snaží reagovat na stoupající popularitu malých pivovarů. Jako první bude po hospodách čepovat 24. června červené Svatojánské pivo z Velkého Března, speciál si chystá i na dožínky, svátek svatého Václava i na Vánoce. Na 1344 hektolitrů bylo prodáno dávno dopředu, tvrdí pivovar.

 

Vedení firmy uvedlo, že navazuje na tradici Červeného draka, kterého do loňska vyrábělo Starobrno. Třináctistupňové pivo s výraznou červenou barvou a sladší chutí by mělo stát zhruba stejně jako běžný ležák a bude se prodávat jen jeden den. Rychle totiž oxiduje a od počátku výroby v dubnu se cílilo k letnímu slunovratu. "Má hodně antioxidantů, dokonce víc než červené víno," řekl dnes novinářům velkobřezenský sládek Petr Hauskrecht. Proto se bude čepovat pouze ze sudů v hospodách.

 

Na jeden hektolitr připadl zhruba kilogram bylin, dovážených ze tří kontinentů. "Jedna z bylin je jalovec, víc už opravdu neprozradíme. Ale i kdyby se recept dostal ven, je důležité vědět, odkud jsou," řekl ČTK Hauskrecht. Firma očekává, že se bude pivo prodávat za zhruba 25 až 30 korun, dodavatelská cena má být necelých 18 korun.

 

Koncern Heineken, jemuž březenský pivovar patří, se zřejmě snaží reagovat na stoupající oblibu mikropivovarů a jejich specialit. I proto chce do konce roku uvádět podobné speciály na trh každé dva měsíce, i když vedení popírá, že by šlo o přímou reakci. "Český pivař je poměrně konzervativní, ale občas si ve vhodnou chvíli dá něco jiného. Sice se pak vrátí k té své desítce nebo dvanáctce, ale občas ocení i něco jiného. Navíc chceme zastavit trend, kdy lidé přestávají chodit do hospod a kupují si lahvové domů," řekl obchodní manažer Heinekenu Jiří Daněk.

 

Koncern chystá i krušovický svrchně kvašený speciál na dožínky, jednadvacetistupňové pivo na svatého Václava a na Vánoce opráší starou velkobřezenskou značku Regenerátor. Pokud bude odezva obzvláště dobrá, některá piva zařadí do stálého sortimentu. Tak jako v minulosti i březenskou vánoční čtrnáctku.

 

 

 
zpětzpět  tisktisk  poslat e-mailem

Autor: ČTK
22.06.2010 - 08:06:52



Diskuze k článku
Jméno*
Text*
Kontrola*: 5 plus 6 je
 

PIVO
REKLAMA

banner

Nejčtenější články

18.06.2017 - První boutique hotel na Šumavě láká na delikatesy francouzského šéfkuchaře

Restaurace Nebespán v Kašperských Horách je synonymem špičkové zážitkové gastronomie ...

02.07.2009 - Karlovy Vary - Thriller na kolonádě

Krize tvrdě dopadla na západočeské lázně. Jezdí do nich o ...

13.09.2011 - Postmixy šetří váš čas, prostor i peníze

Pokud řešíte zajištění přísunu chutných, čerstvých a osvěžujících nápojů pro ...

04.06.2009 - DAŇOVÉ ŘÍZENÍ - Obrana proti daňové kontrole

Při sporech s finančním úřadem vám potřebné argumenty dodají judikáty.

20.08.2010 - Jak se loni dařilo pražským hotelům

Společnost Labartt Hospitality ve spolupráci s ...

všechny nejčtenější články

REKLAMA

GastroTrend na e-mail

Přejete si zdarma zasílat novinky, články či zpravodajství GastroTrendu na Váš e-mail? Vyplňte, prosím, následující údaje.

(zasílání lze kdykoliv odhlásit)


Jméno:
Příjmení:
E-mail:
 
Copyright © 2008 - 2019 LEONN promotion s.r.o. | Publikování obsahu bez písemného souhlasu vydavatele je zakázáno.