Do boje o letošní titul pro Miss zlatého moku vyšlou své reprezentantky i značky Zlatopramen a Březňák. Miss Zlatopramen se stala Jana Šimáčková, půvabná tmavovláska z Roudnice nad Labem, a za Březňáka bude bojovat jeho nová miss, sympatická blondýnka Petra Kabylová z Příbrami. Obě reprezentantky se na finále soutěže konané 3. a 4. září na tradiční Dočesné v Žatci a slavnostní vyhlášení Miss zlatého moku 2010 plánované na 22. října v Městském divadle v Žatci připravovaly také páteční návštěvou pivovarů v nichž se jejich značky vaří - tedy Krásné a Velké Březno.
Obě krásky dorazily do pivovarů 16. července v dopoledních hodinách. Při prohlídce pivovarů se ve společnosti brand manažera Borise Rajdla, sládka Michala Rouče a profesionálního průvodce Josefa Helebranta seznámily s historií a současností piv Zlatopramen a Březňák, která budou reprezentovat. Došlo samozřejmě i na ochutnávku zlatavého moku a rady pro soutěžní disciplíny.
Jana Šimáčková, půvabná černovláska, která reprezentuje Zlatopramen, pochází z Roudnice nad Labem. Její šance na úspěch v soutěži jsou velké, má totiž s modelingem i soutěžemi krásy řadu zkušeností. Jana se již v minulosti stala vítězkou soutěže Paparazzi Face 2007, 2. vicemiss Kutnohorska a Středních Čech 2009. Úspěšně se zúčastnila také soutěží Miss Foto Europe a World Junior Czech 2008. Výbornou kvalifikací pro účast v soutěži Miss Zlatý mok je také fakt, že její rodina provozuje dvě restaurační zařízení. K pivu má Jana blízko již od narození, přišla totiž na svět přímo v bytě nad restaurací, kde také strávila celé dětství a až do dnešního dne se tomuto prostředí příliš nevzdálila. Pomáhá totiž tatínkovi v restauraci i jeho druhém zařízení, které je přímo na hoře Říp. Její umění pozitivně hodnotil i Boris Rajdl, brand manažer značky Zlatopramen, kterému při jeho návštěvě tohoto podniku načepovala excelentní Zlatopramen 11 0.
Petra Kabylová, jemná blondýnka a vystudovaná zdravotní sestřička, hájící barvy piva Březňák, má také správnou kvalifikaci. Pivo totiž s radostí a úsměvem točí a nabízí, sama si jej nejlépe vychutná po dobrém obědě. Je soutěživá a již v minulosti uspěla v soutěži Miss Příbramska, kterou v roce 2009 vyhrála. Bodovala také ve finále Miss Jižních Čech v letošním roce.
INFORMACE O SOUTĚŽI
„Ojedinělá soutěž krásy je unikátní zejména ve spojení ženské krásy a tradice českého chmelařství a pivovarnictví. Proto si od počátků této soutěže nenecháme ujít účast a každoročně do ní vysíláme reprezentantky našich značek a pivovarů. Zájem dívek o tuto soutěž každoročně stoupá a letos se přihlásilo více než 400 mladých žen," říká Boris Rajdl, brand manažer značky Zlatopramen.
V klání o titul Miss zlatého moku ale nejde jen o krásu, šarm a půvab soutěžících, dívky se utkají v ručním česání chmele, ve znalostech z oblasti chmelařství a pivovarnictví, čepování piva a v tanci s korbelem plným piva na hlavě. Chybět nebude samozřejmě promenáda v plavkách a volná disciplína, ve které mohou soutěžící přestavit své koníčky - tanec, zpěv, hudba nebo například akrobacie.
Heineken vysílá své zástupkyně do soutěže každoročně. Hned v prvním ročníku, pořádaném v roce 2004, zvítězila Miss Louny Markéta Macková, o rok později reprezentantka stejného pivovaru Veronika Hajná vybojovala titul druhé vicemiss, stejně jako v roce 2007 zástupkyně pivovaru Zlatopramen Michaela Rozenská. V roce 2008 se Miss zlatého moku stala Marcela Vovsová reprezentující pivovar Zlatopramen.
21.07.2010 - 12:21:20
Po celém světě během tohoto léta klesly průměrné ceny za ...
Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...
Při jaké teplotě skladovat víno? Co je to fortifikované víno? ...
V listopadu 2008 se otevřely brány veletržního areálu v Kolíně ...