GastroTrend

GastroTrend - odborný portál pro gastronomii
Dnes je 13.11.2018, svátek má Tibor
GastroTrend

banner

 

RUBRIKY/ČLÁNKY » PIVO

Ostravar dostává novou tvář: Vzpínající se kůň má pomoci ostravskému pivovaru předběhnout konkurenci

 

OstravarPivovar Ostravar přistupuje k důležité inovaci své značky, která dostane zcela novou tvář. Před nadcházející hlavní pivní sezónou změní Ostravar téměř vše - své logo, etikety, označení hospod i pivní sklo.

 

K razantní změně přistoupil ostravský pivovar ve snaze ještě lépe oslovit své spotřebitele. Věřím, že se nové logo se vzpínajícím se koněm bude našim spotřebitelům líbit, říká manažer značky Ostravar Michal Útlý. Dosavadní znak, který pivovar Ostravar s úpravami používal po dvě desetiletí, poputuje do pivovarského muzea v centru města.

 

Nový znak a jeho implementace přijde Ostravar na přibližně 15 miliónů korun. Nejedná se však zdaleka o největší investici ostravského pivovaru. Pivovar Ostravar v posledních letech intenzivně investuje do své značky i výrobních kapacit neustále. Pokud bychom sečetli naše investiční výdaje za posledních 5 let, výsledná částka by přesáhla 70 miliónů korun, říká manažer značky Ostravar Michal Útlý. Na výsledcích ostravského pivovaru jsou investice pochopitelně znát.

 

Ostravskému pivovaru rostou dlouhodobě všechny kvalitativní i marketingové parametry značky. V loňském roce jsme například zaznamenali nárůst atributu Ostravar - moje značka o plných 30 procent, uvádí Michal Útlý. Růst obliby značky přitom patří k nejdůležitějším parametrům vůbec. Ve svém důsledku znamená, že roste poptávka po našem pivu na úkor konkurence, dodává Útlý.

 

 

Díky vzrůstající oblibě značky už také neplatí, že by byl Ostravar pouze záležitostí samotné Ostravy. Ve své nabídce dnes mají Ostravar restaurace a hospody od Českého Těšína až po Krnov. Chceme navázat na dobu, kdy se Ostravar čepoval po celém Moravskoslezském kraji, uvádí manažer značky Ostravar Michal Útlý. Změna symboliky je z tohoto pohledu logickým krokem. V těch dobách zdobil jeho etikety pouze jeden grafický prvek - emblém vzpínajícího se koně.

 


reklama:

 

Nový znak

 

Kůň je dlouhodobě základem značky Ostravar i města Ostrava. Před hlavní pivní sezónou se však zásadně změní. Výtvarníci připravili v rámci nové strategie namísto dnešní dvojice vraníků pro Ostravar zcela nové ztvárnění. Z výše uvedených obrázků je patrné, že po 19 letech Ostravar opouští dvojici koní a namísto nich bude součástí nového znaku pouze jedna silueta vzpínajícího se koně.

Naše nové logo se hrdě hlásí k tradici tohoto regionu. Podle našich průzkumů na něm spotřebitelé nejvíce oceňují jednoduchost, výraznost, modernost a atraktivní barevné řešení, využívající pro Ostravar typickou červenou barvu. vysvětluje manažer značky Ostravar Michal Útlý.

Prvním pivem, které ponese nový znak, bude vlajkové pivo ostravského pivovaru - prémiový ležák Ostravar Premium. S jeho stáčením začal Ostravar v druhé půlce dubna.

 

Nové etikety

 

Spotřebitelé se budou s novým logem ostravského pivovaru setkávat od konce dubna na etiketách lahvového piva. Také ty doznaly úprav a díky souhře designových prvků mají mnohem elegantnější a soudobější vzhled.

Naší snahou při zpracování nových etiket bylo přenést vysokou hodnotu a kvalitu našeho piva na jeho obal tak, aby spotřebitel věděl, že za své peníze získává opravdu kvalitní produkt, uvádí Útlý.

Každou etiketu značky Ostravar zdobí v dolní části nápis Za kvalitu ručí vrchní sládek a podpis vrchního sládka pivovaru Ostravar Richarda Kornase. Podpis potvrzuje fakt, že každá várka piva opravdu projde rukama našeho vrchní sládka a jeho týmu, dodává Útlý.

 

Nová vizuální prezentace značky

 

Změna loga Ostravar je doprovázena kompletním přepracováním vizuální prezentace značky, která bude v Moravskoslezském kraji zavedena v rekordně krátkém čase 3 měsíců. Během té doby změní svůj vzhled nejen produkty ostravského pivovaru, ale také všechny restaurace a hospody, jež mají na čepu Ostravar. Vše bychom chtěli stihnout do začátku června, říká Michal Útlý.

 

 

 
zpětzpět  tisktisk  poslat e-mailem

27.04.2010 - 11:54:16



Diskuze k článku
Jméno*
Text*
Kontrola*: 6 plus 5 je
 

PIVO
REKLAMA

banner

Nejčtenější články

14.06.2010 - Léto svádí k mámení

I když to venku na léto moc nevypadá, podle kalendáře ...

08.04.2010 - Stát zakázal prodej lihovin ve více než šestilitrovém balení

Vlastní kolek musejí mít nyní také malé "placatice", které dosud ...

04.06.2010 - Jak začít se sushi

Přinášíme osm rad pro všechny kdo se chtějí naučit dělat ...

05.03.2010 - Se šéfkuchařem u řezníka

Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...

21.06.2010 - Brambory známé i neznámé

Mezi oblíbené přílohy nejenom v našem kraji určitě patří brambory. ...

všechny nejčtenější články

REKLAMA

GastroTrend na e-mail

Přejete si zdarma zasílat novinky, články či zpravodajství GastroTrendu na Váš e-mail? Vyplňte, prosím, následující údaje.

(zasílání lze kdykoliv odhlásit)


Jméno:
Příjmení:
E-mail:
 
Copyright © 2008 - 2018 LEONN promotion s.r.o. | Publikování obsahu bez písemného souhlasu vydavatele je zakázáno.