Pivovar Ostravar dnes představil zbrusu nové sklenice, do kterých budou od května hostinští čepovat Ostravar. Zavedení nového pivního skla je součástí procesu inovace značky, která přijde ostravský pivovar na 15 miliónů korun.
Na trh postupně zamíří 88 tisíc půllitrů a třetinových sklenic opatřených novým logem s výraznou siluetou vzpínajícího se koně. Nová série skla Ostravar bude v hospodách a restauracích k vidění od začátku května.
Nové pivní sklo Ostravar překvapí moderností a jednoduchostí svých tvarů. Naše nové sklo má komunikovat skutečnost, že přestože je Ostravar tradiční značkou, je zároveň značkou současnou. Je šité na míru našim spotřebitelům,kteří jsou velmi přímočaří a na nic si nehrají, vysvětluje manažer značky Ostravar Michal Útlý.
Kromě estetického hlediska jsme se při výběru nových půllitrů zaměřili na ergonomii. Lepší ergonomické vlastnosti nového skla přispějí podle Útlého k vyniknutí výjimečné chuti ostravského piva. Naše nové půllitry jednoznačně přispějí k posílení zážitku z konzumace našeho piva, a o to nám šlo především.
Dominantním prvkem na novém pivním skle je inovované logo se vzpínajícím se koněm, které bude ostravský pivovar nově používat. Ke značení sklenic použil Ostravar poprvé ve své více než stoleté historii technologii pískování, říká Michal Útlý.
Pískování skla je speciální technika k zušlechtění skleněných výrobků. Brusným materiálem jsou v případě pískování sklenic pivovaru Ostravar jemná korundová zrna. Zajímavostí této tradiční technologie je i to, že proces pískování byl ve světě patentován Benjaminem Tilghmanem přibližně ve stejné době, kdy byl založen ostravský pivovar, tzn. na konci 19. století.
30.04.2010 - 15:09:57
NH Hotels otevřel dva hotely v Praze a Olomouci, další ...
Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...
Přes určitý pokles v posledním roce stále platí, že Česká republika ...