Čepovanému Kozlovi se v roce 2010 dařilo. Prodalo se jej o 11,6 % více než v roce předchozím, a to navzdory odhadům Českého svazu pivovarů a sladoven o propadu českého pivního trhu. Největší oblibě mezi pivaři se přitom těšil Kozel Medium. Světlá jedenáctka vloni zaznamenala nárůst o 22,5 % a dosáhla tak největšího výstavu v historii.
Zvýšená spotřební daň měla v roce 2010 dopad mimo jiné také na konzumaci čepovaného piva. Podle údajů Českého svazu pivovarů a sladoven se u nás vloni vypilo o 4% méně piva, přičemž celkový pokles výroby piva byl přes 8%. Jedenáctce z Velkých Popovic se ale daří. „Rostoucí výtoč Kozla Medium koresponduje s požadavky pijáků piva, u kterých obliba jedenáctistupňových piv dlouhodobě narůstá a zvyšuje se tak i podíl jedenáctek na trhu," vysvětluje manažer značky Velkopopovický Kozel Vladimír Vaněk.
Stoupající oblíbenost Velkopopovického Kozla, jehož výtoč roste již 11 let za sebou, potvrzují i výsledky soutěže Zlatý pohár Pivex - Pivo 2011. V ní nejmladší z popovických piv, Kozel Medium, zabodoval jako nejlepší jedenáctka v nejprestižnější kategorii světlých ležáků, když za sebou zanechal dalších 14 konkurentů.
Kozel Medium je světlý ležák, který doplňuje ostatní varianty Světlý, Premium a Černý. Jedenáctka se vyznačuje vyváženou chutí, ve které se snoubí sladové tóny s jemnou hořkostí chmele. Jedenáctka se stáčí do lahví, plechovek, 30l a 50l sudů a 10hl cisteren.
15.04.2011 - 09:33:14
Po celém světě během tohoto léta klesly průměrné ceny za ...
Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...
Při jaké teplotě skladovat víno? Co je to fortifikované víno? ...
V listopadu 2008 se otevřely brány veletržního areálu v Kolíně ...