Pivovary Staropramen připravují podle informací M&M pro svou značku Staropramen další síť restaurací. Na rozdíl od už existující Potrefené husy plánují zaměřit tuto novou síť spíš na menší města do 30 tisíc obyvatel a cílovou skupinu mužů mezi 30 a 40 lety, převážně manuálně pracujících. Síť by měla být podobně jako Potrefená husa postavena na franšízovém konceptu. S celým konceptem restaurace a její následnou propagací by měla Staropramenu pomoci některá z českých reklamních agentur, mezi nimiž už pivovar poptával vhodného partnera. Prvním hostům by se měla nová franšízová síť představit pravděpodobně v příštím roce. "Obecně platí, že naše plány do budoucna nekomentujeme. Momentálně se soustředíme na další rozvoj našeho konceptu Potrefená husa," uvedl pro M&M mluvčí pivovaru Pavel Barvík.
Novou síť restaurací představil letos i Plzeňský Prazdroj, který ji vytvořil pro značku Gambrinus a pojmenoval Sedmé nebe. První značková pivnice s tímto jménem byla na přelomu března a dubna otevřena v Plzni.
Zdroj: www.ihned.cz
16.05.2011 - 13:17:12
Po celém světě během tohoto léta klesly průměrné ceny za ...
Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...
Při jaké teplotě skladovat víno? Co je to fortifikované víno? ...