Novým ředitelem marketingu společnosti Pivovary Staropramen a.s. je Petr Skopalík. Jeho příchod završil změny, ke kterým v oddělení marketingu společnosti v nedávné době došlo.
Petr Skopalík má dlouholetou zkušenost jak v oblasti marketingu, tak specificky v oboru pivovarnictví, kterou získal díky působení ve společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s., kde zastával pozici marketingového manažera. Předtím působil v odděleních marketingu a trade marketingu společnosti Unilever. Petr Skopalík vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze. Mezi jeho záliby patří sport, cestování a filmy. Ve vedení marketingu nahradil Janu Dubovou, která nastoupila na mateřskou dovolenou.
Novým brand manažerem značky Staropramen je Vít Vojtěch. Svoji profesní dráhu zahájil v reklamní agentuře Ogilvy & Mather, poté pracoval v PR agentuře Hauska & Partner. Další zkušenosti získal v marketingových odděleních společností Jan Becher - Pernod Ricard a Walmark. Vít Vojtěch vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze. Má rád box, chytré filmy, nedabované seriály a Potrefenou husu.
Změna proběhla rovněž na pozici brand manažera řídícího dvě skupiny značek firmy - českých (Braník, Ostravar, Vratislav) a mezinárodních prémiových (Stella Artois, Hoegaarden a Leffe). Tyto dvě skupinu značek nyní řídí Martina Bučková. Pro Martinu jde o další krok v kariéře ve společnosti Pivovary Staropramen. Do společnosti nastoupila v roce 2007 na pozici junior brand manažerky. Na této pozici postupně pracovala na značkách Ostravar, Braník a Staropramen. Martina Bučková vystudovala Ekonomii na Vysoké škole báňské v Ostravě. Mezi její záliby patří sport, studium cizích jazyků a cestování.
27.09.2010 - 07:21:35
Po celém světě během tohoto léta klesly průměrné ceny za ...
Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...
Při jaké teplotě skladovat víno? Co je to fortifikované víno? ...
V listopadu 2008 se otevřely brány veletržního areálu v Kolíně ...