GastroTrend

GastroTrend - odborný portál pro gastronomii
Dnes je 19.04.2024, svátek má Rostislav
GastroTrend

banner

 

RUBRIKY/ČLÁNKY » NEALKOHOLICKÉ NÁPOJE

Výrobci investují do ochucených vod

 

hanácká kyselkaPo pěti letech přichází Hanácká kyselka s redesignem celého portfolia svých produktů. "Změna vyplynula z potřeb konečných spotřebitelů a také ze situace na trhu minerálních vod," říká Michal Bernát, marketingový ředitel Hanácké kyselky.

Spotřebitelé doporučili výrobci omladit a zmodernizovat etiketu nebo design výrobku, redesignem ale Hanácká kyselka reaguje i na konkurenci, kde téměř všichni výrobci přišli s inovacemi na etiketách. Nové etikety má i značka Bonaqua od Coca-Coly. Výrobce z etiket u některých produktů odstranil nápis Emotion, čímž umožnil vyniknout názvu příchutě balené vody. "Příchuť je pro spotřebitele nejdůležitější motivací ke koupi, proto komunikaci v kampani i v místě prodeje zaměříme tímto směrem," uvedla Petra Smažilová, manažerka značky Bonaqua.

Oba výrobci také reagují na současné trendy na trhu balených vod. "Soustředíme se na komunikaci zdravotních benefitů a inovujeme převážně v oblasti ochucených vod, která je v kategorii ovocných nápojů rostoucí," vysvětluje Smažilová. I proto Hanácká kyselka změnila komunikační strategii. "V předchozích letech jsme komunikovali potřebu pitného režimu, v letošním roce budeme ale primárně komunikovat benefity produktu a jeho spojení s osvěžující chutí," říká Bernát. Jako sekundární bude komunikace lokality a nového designu produktů.

Hanácká kyselka pracuje od letošního roku s novou agenturou AG Geronimo, která přinesla nový koncept komunikace. V kampani bude využívat zpívané reklamy. "Sázíme na zhudebněný reklamní spot s využitím silného rytmu, melodie a rýmu, aby si lidé naše reklamní sdělení lépe zapamatovali," upřesňuje Bernát. Namísto 30s spotů, které výrobce až doposud používal, přijde Hanácká kyselka v nové koncepci s několika 10s spoty. "Dohromady by se mělo jednat o seriál," komentuje Bernát.

zdroj: www.ihned.cz

 

 

 

reklama:

 

Hlavní strana   Články od nejnovějšího   Aktuálně   Alkoholické nápoje   Pivo   Víno   Nealkoholické nápoje

 

Káva/Čaj  

Potraviny/Kuchyně  

Technologie/Zařízení   

Hotel/Wellness/Spa  

Restaurace/Inspirace  

Podnikání/Užitečné 

 

 

Akční nabídky

Nové výrobky

Publikace •

Recepty

Kalendář akcí

Inzerce •

Databáze dodavatelů Nápoják

                 

 

 

        

 

 
zpětzpět  tisktisk  poslat e-mailem

Autor: Martina Suchá
06.04.2010 - 17:03:42



Diskuze k článku
Jméno*
Text*
Kontrola*: 5 plus 4 je
 

REKLAMA

banner

Nejčtenější články

22.01.2009 - Hotels.com: Pokles cen v hotelech o 3 procenta

Po celém světě během tohoto léta klesly průměrné ceny za ...

12.03.2009 - Dynybyl Hot Cup 2009

V honosném hotelu Art Deco Imperiál, z jehož zdí dýchá ...

05.03.2010 - Se šéfkuchařem u řezníka

Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...

26.12.2009 - Víno - otázky a odpovědi

Při jaké teplotě skladovat víno?   Co je to fortifikované víno?   ...

05.06.2009 - Nově diskutované předpisy pro solária

V listopadu 2008 se otevřely brány veletržního areálu v Kolíně ...

všechny nejčtenější články

REKLAMA

GastroTrend na e-mail

Přejete si zdarma zasílat novinky, články či zpravodajství GastroTrendu na Váš e-mail? Vyplňte, prosím, následující údaje.

(zasílání lze kdykoliv odhlásit)


Jméno:
Příjmení:
E-mail:
 
Copyright © 2008 - 2024 LEONN promotion s.r.o. | Publikování obsahu bez písemného souhlasu vydavatele je zakázáno.