GastroTrend

GastroTrend - odborný portál pro gastronomii
Dnes je 19.04.2024, svátek má Rostislav
GastroTrend

banner

 

RUBRIKY/ČLÁNKY » NEALKOHOLICKÉ NÁPOJE

Coca-Cola vylepšila "lightku"

 

Novou chuť výrobce podpoří kampaní, o slovo se hlásí i netradiční řešení.

Coca Cola LightDo nového roku přichází Coca-Cola s vylepšenou chutí Coca-Coly light. "Chuť upravujeme na základě spotřebitelských preferencí. Sledujeme vývoj chutí spotřebitelů, a pokud z výsledků slyšíme, že mají k nápoji nějaké výhrady, snažíme se uzpůsobit nápoj tak, abychom je uspokojili," říká PR manažerka společnosti Zuzana Svobodová. Reformulovaný nápoj má jiné složení náhradních sladidel a vylepšenou chuťovou složku. Podle Svobodové to ale v žádném případě není reakce na klesající prodej. "Coca-Cola light je vedoucí značkou segmentu nízkokalorických nápojů," doplňuje.

Nová chuť se v současné době uvádí v České a Slovenské republice. Odpovídá tomu i lokální kampaň, na které Coca-Cola spolupracovala se svou dlouholetou agenturou Mayer McCann Ericson. Komunikace cílí na mladé lidi (spíše ženy) ve věku 29 až 39 let, zaměření kampaně je ryze produktové. "Kampaň spouštíme v období po vánočním hodování, kdy se lidé snaží omezit přísun kalorií," vysvětluje Zuzana Svobodová, jak výrobce reflektuje měnící se potřeby spotřebitelů během roku.

30sekundový spot, který je adaptací evropské televizní reklamy s názvem Light Break, doplní 10sekundový tag on informující o nové chuti. K vidění bude pouze na televizi Nova. Kromě televize se bude Coca-Cola soustředit na komunikaci v in-storu pomocí POP materiálů a ochutnávek v místě prodeje. Ty budou pojaty celkem netradičně - ochutnávkový stánek se totiž bude vznášet, aby ještě lépe evokoval lehkou chuť bez kalorií. Autorem konceptu ochutnávek je agentura Euro RSCG 4D. Na novou vylepšenou chuť upozorňuje výrobce také na samotných produktech.

Komunikací jíného složení nasadí Coca-Cola v posledním lednovém týdnu, reformulované produkty se na trhu objeví již v polovině měsíce. Paralelně kampaň poběží také na Slovensku.

 

Zdroj: www.ihned.cz

 

reklama:

 

Hlavní strana   Články od nejnovějšího   Aktuálně   Alkoholické nápoje   Pivo   Víno   Nealkoholické nápoje

 

Káva/Čaj  

Potraviny/Kuchyně  

Technologie/Zařízení   

Hotel/Wellness/Spa  

Restaurace/Inspirace  

Podnikání/Užitečné 

 

 

Akční nabídky

Nové výrobky

Publikace •

Recepty

Kalendář akcí

Inzerce •

Databáze dodavatelů Nápoják

                 

        

 

 
zpětzpět  tisktisk  poslat e-mailem

Autor: Martina Suchá
17.01.2010 - 16:24:12



Diskuze k článku
Jméno*
Text*
Kontrola*: 9 plus 1 je
 

REKLAMA

banner

Nejčtenější články

22.01.2009 - Hotels.com: Pokles cen v hotelech o 3 procenta

Po celém světě během tohoto léta klesly průměrné ceny za ...

12.03.2009 - Dynybyl Hot Cup 2009

V honosném hotelu Art Deco Imperiál, z jehož zdí dýchá ...

05.03.2010 - Se šéfkuchařem u řezníka

Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...

26.12.2009 - Víno - otázky a odpovědi

Při jaké teplotě skladovat víno?   Co je to fortifikované víno?   ...

05.06.2009 - Nově diskutované předpisy pro solária

V listopadu 2008 se otevřely brány veletržního areálu v Kolíně ...

všechny nejčtenější články

REKLAMA

GastroTrend na e-mail

Přejete si zdarma zasílat novinky, články či zpravodajství GastroTrendu na Váš e-mail? Vyplňte, prosím, následující údaje.

(zasílání lze kdykoliv odhlásit)


Jméno:
Příjmení:
E-mail:
 
Copyright © 2008 - 2024 LEONN promotion s.r.o. | Publikování obsahu bez písemného souhlasu vydavatele je zakázáno.