GastroTrend

GastroTrend - odborný portál pro gastronomii
Dnes je 19.08.2019, svátek má Ludvík
GastroTrend

banner

 

RUBRIKY/ČLÁNKY » NEALKOHOLICKÉ NÁPOJE

Kofola se řítí do on-trade, vlastní nové značky

 

 

KofolaVýrobce chce atakovat především prémiové restaurace, uzpůsobil tomu portfolio.

 

Výrobci kolových nápojů chystají v tomto roce silnou podporu svých značek nejen v retailu, ale také v kanále horeca. Pepsi, která od počátku roku rebranduje všechny své lahve, spustí v květnu komunikaci nového loga spojenou s letní kampaní. Promoce spojené s rebrandingem plánuje i pro gastro segment. Klíčová komunikace ale bude spočívat v nadlince. "Na on-trade sektor jsme se soustředili minulý rok, kdy jsme zaváděli džusy Toma ve skle," říká Martina Švecová, specialistka na trade marketing v Pepsi.

 

Útok na konkurenty v on-trade sektoru naplánovala tento rok Kofola. "Zavedení nových produktů jsme plánovali přibližně rok," říká obchodní ředitel Peter Szuma. S několika novinkami přichází výrobce právě v těchto dnech do gastro segmentu. Ty produkty, které budou úspěšné, pak uvede i do obchodů. "Novinky jsme vybrali tak, abychom doplnili portfolio konkurence vlastními výrobky, případně jinými příchutěmi," vysvětluje Szuma a dodává, že se chtějí především soustředit na prémiové restaurace a bary, čemuž odpovídá i nový design produktů.

 

Právě na restaurace vyšší třídy cílí oba konkurenti Kofoly - Coca-Cola a Pepsi. Pro ovládnutí prémiových provozoven proto zvolila Kofola stejnou strategii jako výrobci a distributoři alkoholických nápojů. "V baru vám také nenabídnou jednu značku vodky," argumentuje Szuma.

 

Do portfolia Kofoly tak přibyly například značky Orangina, Pickwick Just Tea a staronový Snipp (viz box). Redesignem prošly Top Topic a Kofola. Další novinky plánuje Kofola na počátek března.

 

Co bude v on-trade nového?

 

Kofola - nový design - černá etiketa, metalický papír, reliéfní tisk - navržený pro prémiové restaurace.
Top Topic Ego a Freedom - vstupují do gastro segmentu z obchodu, komunikace je zaměřená především na vhodnost nápojů pro výrobu míchaných drinků.

 


reklama:

Orangina - novinka, která do portfolia Kofoly přibyla před třemi týdny, má zaplnit mezeru mezi perlivými nápoji a džusy, od května se nápoj objeví také v obchodech v půllitrovém balení.
Pickwick Just Tea - doplní portfolio o dvě příchutě zeleného čaje.

 

Snipp - Od Snippu ke Snippu - tak by se dal nazvat relaunch značky, který společnost uvedla na trh v roce 2002. O čtyři roky později došlo ke změně názvu a sloučení pod značku Jupí. Od tohoto roku se budou džusy opět jmenovat Snipp, značka Jupí zůstává ovocným šťávám. Důvodem k návratu bylo silné povědomí o značce v rámci gastro segmentu.

 

Konkurenční značky v prémiových restauracích jsou silní soupeři. Nechceme je z provozoven vystrnadit, ale doplnit mezery v jejich portfoliu a fungovat v provozovnách společně, říká obchodní ředitel Kofoly Peter Szuma.

Zdroj: www.ihned.cz

 

 

reklama:

 

Hlavní strana   Články od nejnovějšího   Aktuálně   Alkoholické nápoje   Pivo   Víno   Nealkoholické nápoje

 

Káva/Čaj  

Potraviny/Kuchyně  

Technologie/Zařízení   

Hotel/Wellness/Spa  

Restaurace/Inspirace  

Podnikání/Užitečné 

 

 

Akční nabídky

Nové výrobky

Publikace •

Recepty

Kalendář akcí

Inzerce •

Databáze dodavatelů Nápoják

                 

 

 

        

 

 
zpětzpět  tisktisk  poslat e-mailem

Autor: Martina Suchá
08.02.2010 - 07:47:17



Diskuze k článku
Jméno*
Text*
Kontrola*: 8 plus 4 je
 

REKLAMA

banner

Nejčtenější články

04.08.2010 - Nejlepší bary v Česku

Bugsys Bar zařadil časopis Newsweek mezi dvacet nejlepších barů světa. ...

04.06.2009 - DAŇOVÉ ŘÍZENÍ - Obrana proti daňové kontrole

Při sporech s finančním úřadem vám potřebné argumenty dodají judikáty.

08.04.2010 - Stát zakázal prodej lihovin ve více než šestilitrovém balení

Vlastní kolek musejí mít nyní také malé "placatice", které dosud ...

02.07.2009 - Karlovy Vary - Thriller na kolonádě

Krize tvrdě dopadla na západočeské lázně. Jezdí do nich o ...

18.06.2017 - První boutique hotel na Šumavě láká na delikatesy francouzského šéfkuchaře

Restaurace Nebespán v Kašperských Horách je synonymem špičkové zážitkové gastronomie ...

všechny nejčtenější články

REKLAMA

GastroTrend na e-mail

Přejete si zdarma zasílat novinky, články či zpravodajství GastroTrendu na Váš e-mail? Vyplňte, prosím, následující údaje.

(zasílání lze kdykoliv odhlásit)


Jméno:
Příjmení:
E-mail:
 
Copyright © 2008 - 2019 LEONN promotion s.r.o. | Publikování obsahu bez písemného souhlasu vydavatele je zakázáno.