GastroTrend

GastroTrend - odborný portál pro gastronomii
Dnes je 16.04.2024, svátek má Irena
GastroTrend

banner

 

RUBRIKY/ČLÁNKY » NEALKOHOLICKÉ NÁPOJE

Budou ledové čaje zase růst?

 

 

ilustracni foto

Kategorie meziročně klesá o 8 %, výrobci plánují oživení inovacemi.

 

 

Kategorie ledových čajů meziročně klesla podle údajů společnosti Nielsen o 8 %. Podle client service directorky Nielsen Lucie Hrušové je tento trend zároveň v souladu s negativním vývojem prodejů všech nealkoholických nápojů. Výrobci potvrdili inovace v kategorii.


Spotřebitele láká exotika


S novinkou v segmentu přichází v těchto dnech Coca-Cola. Řadu Nestea výrobce oživí o černý čaj s příchutí tropického ovoce. Nestea Tropical Fruits Coca-Cola zavádí na základě úspěšnosti v sousedních zemích, minulý rok se příchuť objevila například v Polsku. "V současné době se jedná o nejdynamičtěji rostoucí příchuť v kategorii ledových čajů," upřesňuje PR manažerka Zuzana Svobodová. Novinkou výrobce potvrzuje dlouhodobý trend, že spotřebitelé inklinují k exotickým příchutím. "Velmi dynamicky se například vyvíjí příchuť aloe vera a jahoda, která na rozdíl od kategorie čajů meziročně zaznamenává růst prodaného objemu až o třetinu," argumentuje Lucie Hrušová.


Aktuálně směřuje marketingová podpora do místa prodeje. Během roku však Coca-Cola nasadí TV spot. Výrobce se zatím rozhoduje, zda uvede adaptaci spotu, která komunikuje pouze novou příchuť, nebo zda se v kampani zaměří na podporu celého portfolia řady Nestea.


Novinky v kategorii chystají také Poděbradka a Kofola. "V tomto roce plánujeme komunikaci celého produktového portfolia ledových čajů v ATL i BTL," uvedla brand manažerka Poděbradky Mária Hrablíková. Prioritou je pro Poděbradku také kategorie neperlivých ochucených vod. "Je to jedna z nejvýrazněji rostoucích kategorií v segmentu nealkoholických nápojů," zdůvodnila.


Kofola do segmentu ledových čajů vstoupila poprvé v minulém roce. Novinky uvedla nejprve do on-tradu. K otázce plánovaných inovací se PR manažerka Hana Bednářová nechtěla konkrétně vyjádřit. "Je logické, že budeme pokračovat v rozvoji produktů," uvedla pouze.

 

Zdroj: www.ihned.cz

 

 

 

 
zpětzpět  tisktisk  poslat e-mailem

Autor: Martina Suchá
17.01.2011 - 10:39:50

REKLAMA

banner

Nejčtenější články

22.01.2009 - Hotels.com: Pokles cen v hotelech o 3 procenta

Po celém světě během tohoto léta klesly průměrné ceny za ...

12.03.2009 - Dynybyl Hot Cup 2009

V honosném hotelu Art Deco Imperiál, z jehož zdí dýchá ...

05.03.2010 - Se šéfkuchařem u řezníka

Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...

26.12.2009 - Víno - otázky a odpovědi

Při jaké teplotě skladovat víno?   Co je to fortifikované víno?   ...

05.06.2009 - Nově diskutované předpisy pro solária

V listopadu 2008 se otevřely brány veletržního areálu v Kolíně ...

všechny nejčtenější články

REKLAMA

GastroTrend na e-mail

Přejete si zdarma zasílat novinky, články či zpravodajství GastroTrendu na Váš e-mail? Vyplňte, prosím, následující údaje.

(zasílání lze kdykoliv odhlásit)


Jméno:
Příjmení:
E-mail:
 
Copyright © 2008 - 2024 LEONN promotion s.r.o. | Publikování obsahu bez písemného souhlasu vydavatele je zakázáno.