GastroTrend

GastroTrend - odborný portál pro gastronomii
Dnes je 20.08.2018, svátek má Bernard
GastroTrend

banner

 

RUBRIKY/ČLÁNKY » NEALKOHOLICKÉ NÁPOJE

Budou ledové čaje zase růst?

 

 

ilustracni foto

Kategorie meziročně klesá o 8 %, výrobci plánují oživení inovacemi.

 

 

Kategorie ledových čajů meziročně klesla podle údajů společnosti Nielsen o 8 %. Podle client service directorky Nielsen Lucie Hrušové je tento trend zároveň v souladu s negativním vývojem prodejů všech nealkoholických nápojů. Výrobci potvrdili inovace v kategorii.


Spotřebitele láká exotika


S novinkou v segmentu přichází v těchto dnech Coca-Cola. Řadu Nestea výrobce oživí o černý čaj s příchutí tropického ovoce. Nestea Tropical Fruits Coca-Cola zavádí na základě úspěšnosti v sousedních zemích, minulý rok se příchuť objevila například v Polsku. "V současné době se jedná o nejdynamičtěji rostoucí příchuť v kategorii ledových čajů," upřesňuje PR manažerka Zuzana Svobodová. Novinkou výrobce potvrzuje dlouhodobý trend, že spotřebitelé inklinují k exotickým příchutím. "Velmi dynamicky se například vyvíjí příchuť aloe vera a jahoda, která na rozdíl od kategorie čajů meziročně zaznamenává růst prodaného objemu až o třetinu," argumentuje Lucie Hrušová.


Aktuálně směřuje marketingová podpora do místa prodeje. Během roku však Coca-Cola nasadí TV spot. Výrobce se zatím rozhoduje, zda uvede adaptaci spotu, která komunikuje pouze novou příchuť, nebo zda se v kampani zaměří na podporu celého portfolia řady Nestea.


Novinky v kategorii chystají také Poděbradka a Kofola. "V tomto roce plánujeme komunikaci celého produktového portfolia ledových čajů v ATL i BTL," uvedla brand manažerka Poděbradky Mária Hrablíková. Prioritou je pro Poděbradku také kategorie neperlivých ochucených vod. "Je to jedna z nejvýrazněji rostoucích kategorií v segmentu nealkoholických nápojů," zdůvodnila.


Kofola do segmentu ledových čajů vstoupila poprvé v minulém roce. Novinky uvedla nejprve do on-tradu. K otázce plánovaných inovací se PR manažerka Hana Bednářová nechtěla konkrétně vyjádřit. "Je logické, že budeme pokračovat v rozvoji produktů," uvedla pouze.

 

Zdroj: www.ihned.cz

 

 

 

 
zpětzpět  tisktisk  poslat e-mailem

Autor: Martina Suchá
17.01.2011 - 10:39:50

REKLAMA

banner

Nejčtenější články

14.06.2010 - Léto svádí k mámení

I když to venku na léto moc nevypadá, podle kalendáře ...

20.08.2010 - Jak se loni dařilo pražským hotelům

Společnost Labartt Hospitality ve spolupráci s ...

21.01.2010 - Speciální a neobvyklá piva české provenience

Přes určitý pokles v posledním roce stále platí, že Česká republika ...

05.03.2010 - Se šéfkuchařem u řezníka

Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...

14.04.2014 - Barman Milan Červenka ovládl Bohemia Sekt Cocktail Competition

Prestižní soutěž v barmanském a baristickém umění Grand Prix ...

všechny nejčtenější články

REKLAMA

GastroTrend na e-mail

Přejete si zdarma zasílat novinky, články či zpravodajství GastroTrendu na Váš e-mail? Vyplňte, prosím, následující údaje.

(zasílání lze kdykoliv odhlásit)


Jméno:
Příjmení:
E-mail:
 
Copyright © 2008 - 2018 LEONN promotion s.r.o. | Publikování obsahu bez písemného souhlasu vydavatele je zakázáno.