Ke Kofole Original, Citrus a Bez cukru přibude zcela nová příchuť - Kofola Višňová. Ta je od 1.3.2011 distribuována ve formátu 0,5l PET. Marketingově bude nový produkt podpořen prostřednictvím TV, POSM a prostřednictvím internetu.
Jednička na trhu sirupů, značka Jupí, přichází s praktickým minibalením. Jde o zcela nový formát, který umožňuje vychutnat si svůj oblíbený sirup kdekoliv na cestách. V jednom balení (packu) je zabaleno 15 minisáčků, které obsahují 3 nejprodávanější příchutě - pomeranč, malina a lesní směs. Na podporu zavedení tohoto nového formátu je naplánována kampaň ve formě netradiční tištěné inzerce a samplingu.
Produktová řada Rajec přichází se dvěma novými příchutěmi - s příchutí sedmikrásky a břízy. Nesycená pramenitá voda Rajec Bylinka Sedmikráska je jemná, lehce květinová a zároveň jarně svěží. Další novinkou z řady Rajec je jemně sycená pramenitá voda Rajec Tajemství stromů Bříza. Ta je díky extraktu z břízy a přidaným kyslíkem jedinečná svou lehkou a velmi osvěžující chutí. Obě nové příchuti budou distribuovány ve stávajících formátech 0,75l a 1,5l. Marketingově budou nové příchutě Rajce podpořeny televizní kampaní a BTL podporou v místě prodeje.
Po úspěšném zavedení značek Vinea a Orangina s vysokým obsahem ovocných šťáv do gastronomie přináší společnost Kofola vysokou kvalitu svých limonád i do retailového segmentu. Tam bude Vinea a Orangina distribuována ve formátu 1,5l PET. Nový formát bude podpořen tiskovou a bannerovou kampaní.
14.03.2011 - 22:35:23
Po celém světě během tohoto léta klesly průměrné ceny za ...
Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...
Při jaké teplotě skladovat víno? Co je to fortifikované víno? ...
V listopadu 2008 se otevřely brány veletržního areálu v Kolíně ...