GastroTrend

GastroTrend - odborný portál pro gastronomii
Dnes je 15.12.2018, svátek má Radana
GastroTrend

banner

 

RUBRIKY/ČLÁNKY » NEALKOHOLICKÉ NÁPOJE

Kofola poteče k zákazníkům 

 

 

Kofola potece k zakaznikumLetní kampaň podpoří točenou limonádu, v gastru chce prorazit i Semtex.

 

Kofola pokračuje v aktivaci gastrosegmentu. V loňském roce výrobce do on-trade zavedl několik nových značek a v rámci letní promoakce propojil maloobchod a gastrozařízení. Začátkem letošního roku společnost spustila pilotní provoz automatu na točenou Kofolu, který spotřebitelům načepuje limonádu poté, co odešlou SMS na číslo uvedené na automatu.


Do TV se vrátí Nuda pláž


I letošní letní kampaň je primárně zaměřená na podporu točené limonády a její propagaci v gastrosegmentu. V rámci komunikace Kofola navazuje na tradiční letní kampaně, které symbolizují léto. Točenou Kofolu podpoří komunikace v místě prodeje a na internetu, začátkem prázdnin značka do televizí nasadí reklamní spot Nuda pláž z roku 2006. Podle brand manažerky Kofoly Egle Wehle jsou Nuda pláž nebo vánoční reklama s prasátkem kultovními reklamami, po kterých se sami spotřebitelé ptají, kdy je opět uvidí. "Ověřenou formu komunikace jsme proto aktualizovali letní promocí," vysvětluje nasazení pět let starého spotu Wehle.


Promoakce zaměřená na restaurace a bary odstartuje v polovině června. "Po zakoupení dvou půllitrových Kofol dostane spotřebitel stírací los a s ním okamžité výhry jako letní tetování, míč, osušku, slunečník na hlavu, šipky a další," říká Egle Wehle. Kromě okamžitých výher budou moci spotřebitelé soutěžit o tři iPhony týdně, a to až do 4. září.


Semtex pokračuje v tradici


Po nedávné akvizici společnosti Pinelli Kofola rovněž připravuje začlenění značek Semtex a Erektus do svého portfolia. Na nové kampani začne pracovat během srpna. "V tuto chvíli dokončujeme marketingový výzkum, poté budou následovat další kroky spojené s výběrem agentury a s komunikační strategií," říká Jiří Vlasák, jednatel firmy Pinelli.


V létě plánuje Semtex pokračovat v podpoře letních festivalů, tanečních party i zajímavých lokálních akcí. "Velkou příležitost vidíme v rozšíření distribuce jak v gastronomii tak v maloobchodě, zejména na moderním trhu," dodává Vlasák.

 

Zdroj: www.ihned.cz

 

 

 

 

 
zpětzpět  tisktisk  poslat e-mailem

Autor: Martina Suchá
06.06.2011 - 09:40:23

REKLAMA

banner

Nejčtenější články

07.06.2010 - Výsledky mezinárodní soutěže Vinoforum 2010

Tři tituly šampionů zůstávají v České republice.

Devatenáctý ročník mezinárodní ...

14.06.2010 - Léto svádí k mámení

I když to venku na léto moc nevypadá, podle kalendáře ...

20.08.2010 - Jak se loni dařilo pražským hotelům

Společnost Labartt Hospitality ve spolupráci s ...

04.06.2010 - Změny v zákoně proti kouření a alkoholu

Od letošního 1. července se zpřísňuje zákon proti kouření a ...

02.07.2009 - Karlovy Vary - Thriller na kolonádě

Krize tvrdě dopadla na západočeské lázně. Jezdí do nich o ...

všechny nejčtenější články

REKLAMA

GastroTrend na e-mail

Přejete si zdarma zasílat novinky, články či zpravodajství GastroTrendu na Váš e-mail? Vyplňte, prosím, následující údaje.

(zasílání lze kdykoliv odhlásit)


Jméno:
Příjmení:
E-mail:
 
Copyright © 2008 - 2018 LEONN promotion s.r.o. | Publikování obsahu bez písemného souhlasu vydavatele je zakázáno.