Od října uvádí Pinelli na český trh svůj produkt Semtex v 1,2litrovém formátu. "Vycházíme z předpokladu, že energetický nápoj se čím dál více stává neoddělitelnou součástí tzv. skupinové konzumace," vysvětluje netradiční objem nápoje marketingová ředitelka Kamila Řezníčková. Produkt je určen nejen do gastro provozoven, ale také do domácností. Podpora je cílená na kluby, bary a diskotéky formou plakátů, stojánků na stůl a drobných dárků. "Zásadní položkou zavedení tohoto nápoje na trh jsou aktivity zaměřené na naše gastro odběratele," uzavírá Řezníčková.
Zdroj: www.ihned.cz
04.10.2010 - 09:50:20
Po celém světě během tohoto léta klesly průměrné ceny za ...
Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...
Při jaké teplotě skladovat víno? Co je to fortifikované víno? ...
V listopadu 2008 se otevřely brány veletržního areálu v Kolíně ...