V roce 2011 oslaví Orangina 75. výročí od svého vzniku. Bude se tak prodávat již v 70 zemích světa, a díky licenční smlouvě i v České republice a na Slovensku. Orangina je celosvětově dobře známá a vzhledem k vysokému podílu ovocných šťáv - 12 % (10 % pomeranč, 2 % citrusy) a pravé pomerančové dužině (2 %) si chuť pomerančů můžete užívat po celý rok. Každoročně se Oranginy prodá více než 200 milionů litrů, které si vychutnává na 500 milionů zákazníků na pěti kontinentech. Orangina je proslulá a oblíbená francouzská značka, typická nejen svou chutí, ale i originální baňkovitou skleněnou lahví, logem se spirálou pomerančové slupky a známým sloganem: Shake it to wake the fruit inside (Protřep a probuď ovoce uvnitř).
Historie Oranginy se datuje do roku 1936, kdy se Léon Beton setkal se španělským lékárníkem, který vytvořil koncentrát pomerančového džusu s názvem Naranjina. Beton, okouzlený receptem a poháněný touhou najít způsob, jak si na pomerančích pochutnávat po celý rok, zakoupil tento koncept a nechal si zaregistrovat značku Orangina, jejíž recept se do dnešní doby nezměnil a nadále zůstává střeženým tajemstvím.
08.11.2010 - 10:00:10
Po celém světě během tohoto léta klesly průměrné ceny za ...
Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...
Při jaké teplotě skladovat víno? Co je to fortifikované víno? ...