Le Patio International, distributor kávy Illy, oslovil devět set kaváren v Česku kampaní na pomezí direct marketingu a guerilly. B2B kampaň, jež měla kavárníky především seznámit s Univerzitou kávy, kterou Illy pořádá, startovala vypuštěním virálního videa. V něm Ital nespokojený s kvalitou kávy v baru nechal bar rozstřílet mafií. Video odklánělo diváky na microsite www.nenechtetodojittakhledaleko.it. Na cílových kavárnách v celé České republice se poté objevily guerilla polepy (průstřely na výlohách), následovalo doručení direct mailu (krabička s mafiánskou výstrahou, ukousnutou lžičkou a brožurou Univerzity kávy). Kampaň vytvořila agentura United People Prague.
Zdroj: www.ihned.cz
04.05.2010 - 08:26:38
Po celém světě během tohoto léta klesly průměrné ceny za ...
Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...
Při jaké teplotě skladovat víno? Co je to fortifikované víno? ...
V listopadu 2008 se otevřely brány veletržního areálu v Kolíně ...