GastroTrend

GastroTrend - odborný portál pro gastronomii
Dnes je 23.07.2018, svátek má Libor
GastroTrend

banner

 

RUBRIKY/ČLÁNKY » POTRAVINY/KUCHYNĚ

McDonalds vaří podle Babici

 

 

ilustracni fotoNa oslavu svého jubilea bude fast food podávat české "speciality".

 

 

Uplynulo 20 let od chvíle, kdy celosvětový řetězec s rychlým občerstvením McDonalds vstoupil na český trh. Při této příležitosti se chystá rozšířit sortiment o české "speciality". Od dubna se můžete těšit na McSmažák.


Česká kuchyně v McDonalds


Řetězec McDonalds v poslední době kladl důraz na kvalitní ingredience a zajímavé receptury. Gurmán Pohlreich by si asi nepochutnal, ale v rámci rychlého občerstvení to byl posun k lepšímu. Nyní útočí na české chutě tak trochu po "babicovsku".


S lokální nabídkou šitou českému zákazníkovi na míru McDonalds přichází poprvé od vstupu na trh. Podobně jako v jiných zemích se snaží "lokalizovat" nabídku a zbavit se nálepky anonymního globálního řetězce. O tom, co nás po oblíbeném smažáku na vertikální způsob čeká, ještě není rozhodnuto. Má jít o specifika české gastronomie posledních dvaceti let. Že by tlačenka nebo buřt s cibulí?


V rámci kampaně "20 let s vámi" chce McDonalds aktivně zapojit své zákazníky. Stejně jako fanoušci Deli nebo Bohemia Chips budou i příznivci rychlého občerstvení navrhovat produkt - nový hamburger. Sendvič připravený podle vítězné receptury pak bude k dostání v restauracích.


Zaměření na televizi


Na oslavu jubilea pokračuje McDonalds v lokální televizní kampani. Spoty inspirované zážitky zákazníků a zaměstnanců poběží během celého roku.


Společnost McDonalds v loňském roce významně posílala investice do televizní reklamy. Méně peněz šlo naopak do rádia, tisku a na venkovní reklamu. Podle slov marketingového ředitele Davida Wernera plánuje společnost letos do médií investovat zhruba o 10 % více než v roce 2011. Podle ceníkových cen se jedná o částku přesahující 220 milionů korun, skutečné investice ale budou kvůli slevám významně nižší.

 

 

Zdroj: www.ihned.cz

 

 

 

 

 
zpětzpět  tisktisk  poslat e-mailem

Autor: Eva Zakálová
27.03.2012 - 10:57:09

POTRAVINY/KUCHYNĚ
REKLAMA

banner

Nejčtenější články

14.06.2010 - Léto svádí k mámení

I když to venku na léto moc nevypadá, podle kalendáře ...

21.01.2010 - Speciální a neobvyklá piva české provenience

Přes určitý pokles v posledním roce stále platí, že Česká republika ...

08.04.2010 - Stát zakázal prodej lihovin ve více než šestilitrovém balení

Vlastní kolek musejí mít nyní také malé "placatice", které dosud ...

05.03.2010 - Se šéfkuchařem u řezníka

Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...

všechny nejčtenější články

REKLAMA

GastroTrend na e-mail

Přejete si zdarma zasílat novinky, články či zpravodajství GastroTrendu na Váš e-mail? Vyplňte, prosím, následující údaje.

(zasílání lze kdykoliv odhlásit)


Jméno:
Příjmení:
E-mail:
 
Copyright © 2008 - 2018 LEONN promotion s.r.o. | Publikování obsahu bez písemného souhlasu vydavatele je zakázáno.