Největší fast-foodový řetězec světa SUBWAY®, který ve svých restauracích připravuje proslulé sendviče, rozšiřuje svůj byznys. V některých svých provozovnách začíná budovat také kavárny pod značkou SUBWAY® Cafe. V současné době již nový koncept funguje v několika restauracích SUBWAY® v USA. Postupně se začnou pilotní kavárny SUBWAY® objevovat také v zemích střední a východní Evropy.
"Zaváděním nového konceptu reagujeme na zvyšující se požadavky zákazníků na kvalitní kávu a zákusky. Kavárenská kultura se stává běžnou součástí života, proto chceme našim zákazníkům umožnit, aby si také v našich restauracích mohli pochutnat na kvalitní kávě," řekl manažer rozvoje sítě SUBWAY® pro střední a východní Evropu Martin Princ.
První kavárnu v rámci restaurací SUBWAY® otevřela franchisová síť vloni v USA. V současné době ve spojených státech funguje 20 kavárenských koutů. "V zemích střední a východní Evropy nyní jednotliví franchisoví partneři, kteří provozují restaurace SUBWAY®, analyzují možnosti uplatnění tohoto konceptu ve svých provozovnách. Poté, co nový koncept projde testováním, počítáme s jeho uplatněním také v České republice," uvedl Martin Princ.
V kavárenských koutech SUBWAY® Cafe zákazníci najdou několik druhů kávy, která je připravována z vlastních kávových zrn značky SUBWAY®. Součástí nabídky jsou také různé druhy zákusků. Kavárenský kout je vždy opticky oddělen od části restaurace, ve které se připravují proslulé sendviče SUBWAY®.
Síť SUBWAY® se na konci loňského roku stala největší fast-foodovou sítí na světě. Podle oficiálních čísel řetězec SUBWAY® na konci loňského roku provozovala 33.749 restaurací. Vůbec poprvé tak překonal v počtu restaurací dosud největší značku McDonald´s, která ke konci roku 2010 provozovala o 1012 restaurací méně.
Ve střední a východní Evropě, kde se naše síť výrazněji rozvíjí zhruba od roku 2007 nyní naši franchisanti provozují přes 250 restaurací. Letos by jich mělo přibýt dalších 170. Nejvíce nových restaurací, více než 100, chce letos značka v regionu otevřít v Rusku. Další nové pobočky plánuje také v Polsku, Bulharsku a na Slovensku.
Všechny provozovny sítě SUBWAY® fungují na principu franchisingu, tedy tak, že si samostatný podnikatel koupí licenci a otevře si restauraci pod touto značkou. Tu pak provozuje na vlastní účet, přičemž získává podporu a školení od centrály sítě SUBWAY®.
26.04.2011 - 20:48:30
NH Hotels otevřel dva hotely v Praze a Olomouci, další ...
Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...
Přes určitý pokles v posledním roce stále platí, že Česká republika ...