GastroTrend

GastroTrend - odborný portál pro gastronomii
Dnes je 25.04.2024, svátek má Marek
GastroTrend

banner

 

RUBRIKY/ČLÁNKY » TECHNOLOGIE/ZAŘÍZENÍ

“2014 bude rok ekologie, úspornosti a zdraví“

 


1 napkins hero1 945x630Ekologie a odpovědná spotřeba se promítají do všech oblastí restauračního byznysu. Stále více zákazníků se ptá také na zdravotní nezávadnost. Dalším důležitým trendem je vytváření dlouhodobého vztahu se zákazníky a využití netradičních reklamních nosičů. O trendech v HoReCa jsme mluvili s Václavem Votrubou, marketingovým manažerem pro značku Tork ve společnosti SCA Hygiene Products, s.r.o.


Václav Votruba má na starosti široké portfolio výrobků pro oblast hotelů a restaurací, od ubrousků a zásobníků až po hygienická řešení. Jaká jsou specifika tohoto odvětví a jak se česká restaurace liší v tomto ohledu od evropské?

 

Na co se vás zákazníci z HoReCa nejčastěji ptají, když vybírají ubrouskový systém?


Ještě před pár lety byly hlavním kritériem jednorázové náklady, tedy počáteční investice. Ubrousky se považovaly za spotřební materiál, na jehož kvalitě zas tak nezáleží. Dnes už restauratéři a provozovatelé hotelů vědí, že ubrousky a celková hygiena jsou součástí prvního dojmu. Když jdete na slavnostní večeři, nechcete na stole najít jednovrstvé ubrousky z drogérie. Začínají také počítat, na kolik je ubrousky vyjdou z dlouhodobého pohledu. Estetický dojem a kvalita ubrousků jsou stále důležitější. Ubrousky Tork proto nabízíme v široké škále barev, rozměrů a kvalit.

 

Jak vypadá počáteční investice v případě ubrousků? Máte na mysli zásobníky?


Projděte se ve food courtu v jakémkoliv nákupním centru. Téměř všichni mají na tácu alespoň dva až tři ubrousky. Náš systém Tork Xpressnap® je ale koncipovaný tak, aby ze zásobníku bylo možno vyjmout jen jeden ubrousek v jeden okamžik. Spotřeba ubrousků se tak sníží minimálně o 25%. Dlouhodobě se proto naše zásobníky vyplatí, protože se ubrousky tak neplýtvá. Podstatnou výhodou je také hygiena. Ubrousku, který si vytáhnete, jste se dotkli jen vy.

 

Hygiena je také stále důležitější téma.


Z posledního průzkumu u zákazníků restaurací vyplynulo, že čistota a hygiena toalet jsou pro ně velmi důležité. Až polovina by se nevrátila tam, kde nebylo hygienické zázemí na dostatečné úrovni. Hygienické systémy Tork pro toalety jsou promyšleny do posledního detailu, aby zajistily naprosto dokonalou čistotu pro zákazníky a usnadnily i práci personálu.


Totéž platí i pro kuchyně a jejich úklid. Otevřené kuchyně, ve kterých mohou hosté sledovat šéfkuchaře při přípravě pokrmu, jsou stále častější. Pojďte se podívat třeba do pražské restaurace Mood, kde náš ambasador Jaroslav Zahálka pro lepší hygienu v restauracích vaří právě v otevřené kuchyni. Při vaření průběžně uklízí a důsledně dbá na hygienu.

 

Pro úklid v kuchyni nestačí jen obyčejné papírové utěrky?


Role papírových utěrek, které běžně používáme doma, pro velké restaurace nestačí. Roli v tom hraje spotřeba, náklady a stále více i ekologie. Utěrky z netkané textilie poslouží daleko lépe pro konkrétní úkol a lze je použít opakovaně. Tork je schopen díky svému rozsáhlému sortimentu pokrýt potřeby téměř všech restaurací a provozů, všech velikostí a zaměření. Při vaření záleží na každé minutě, a proto nabízíme potřeby pro úklid, čištění a leštění v tolika variantách, aby vždy optimálně sloužily.

 

Hygiena a úspora jsou tedy podle vás hlavními trendy v HoReCa?


Dalším důležitým trendem je také ekologie. Ekologie a odpovědná spotřeba se promítají do všech oblastí restauračního byznysu. Stále více zákazníků se ptá také na zdravotní nezávadnost. K potisku všech ubrousků používáme barvy na vodní bázi, které jsou certifikované pro styk s potravinami. Vytváření dlouhodobého vztahu se zákazníky je dalším důležitým trendem. Využití netradičních reklamních nosičů, jako jsou zásobníky na ubrousky, je stále častější. Restaurace a kavárny tam umisťují svoje speciální nabídky, slevové akce nebo upozornění na novinky. Zajímavým osvěžením jsou i potištěné ubrousky. Z našich průzkumů vyplývá, že ubrousky a zásobníky na ně jsou velmi efektivní reklamou. Pokud se chce restaurace odlišit od záplavy ostatních, je to velmi elegantní a levný způsob, jak na sebe upozornit. Právě proto jsme nově do nabídky zařadili elegantní zásobníky na ubrousky Tork Xpressnap®, které jsou zároveň ekologické, hygienické, šetří náklady a zároveň slouží jako reklamní nosič.

 

 

 
zpětzpět  tisktisk  poslat e-mailem

10.05.2014 - 06:15:09

TECHNOLOGIE/ZAŘÍZENÍ
REKLAMA

banner

Nejčtenější články

22.01.2009 - Hotels.com: Pokles cen v hotelech o 3 procenta

Po celém světě během tohoto léta klesly průměrné ceny za ...

12.03.2009 - Dynybyl Hot Cup 2009

V honosném hotelu Art Deco Imperiál, z jehož zdí dýchá ...

05.03.2010 - Se šéfkuchařem u řezníka

Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...

28.01.2009 - Život je krásný

Rialto není jen slavný most v Benátkách, ale i prvotřídní ...

26.12.2009 - Víno - otázky a odpovědi

Při jaké teplotě skladovat víno?   Co je to fortifikované víno?   ...

všechny nejčtenější články

REKLAMA

GastroTrend na e-mail

Přejete si zdarma zasílat novinky, články či zpravodajství GastroTrendu na Váš e-mail? Vyplňte, prosím, následující údaje.

(zasílání lze kdykoliv odhlásit)


Jméno:
Příjmení:
E-mail:
 
Copyright © 2008 - 2024 LEONN promotion s.r.o. | Publikování obsahu bez písemného souhlasu vydavatele je zakázáno.