GastroTrend

GastroTrend - odborný portál pro gastronomii
Dnes je 14.10.2019, svátek má Agáta
GastroTrend

banner

 

RUBRIKY/ČLÁNKY » TECHNOLOGIE/ZAŘÍZENÍ

Software pro vaši spokojenost



ilustrační fotoPo roce 1989 vzniklo velké množství ubytovacích a stravovacích zařízení, některá úspěšná, jiná méně. Co je však příčinou oblíbenosti a tedy i ziskovosti těch navštěvovaných? Jmenovat lze více faktorů, ale hlavním z nich je bezesporu spokojenost zákazníků.


Spokojený host a jeho doporučení je v této oblasti důležitější, než jakékoli reklamní aktivity. Jak ale vzniká spokojený host? To, co dnes činí úspěšné podniky úspěšnými, není jen příjemné prostředí, dobré jídlo a kvalitní služby. Je to i dokonalá znalost hostů a jejich potřeb, schopnost vyjít jim vstříc. V minulosti byla tato schopnost pouze věcí lidí. Dnes mají dokonalého pomocníka, který do velké míry eliminuje často tak zhoubný lidský faktor. Je jím podnikový software, bez něhož se dnes ubytovací a stravovací zařízení zpravidla neobejdou.



Aby software pokryl veškeré potřeby hotelu, měl by především řešit požadavky recepce. Jen namátkou: automatické účtování telefonních hovorů, rezervaci prostor a služeb, Pay -TV, klíčové kartové systémy, webové rezervace a podobně. Měl by však být schopen například i regulovat topení podle obsazenosti pokoje nebo posílat tržby za konzumaci v jiných střediscích na účet ubytovaného hosta. Vlastnosti, jako multijazyčnost či schopnost komunikovat s jinými systémy, už dnes také nejsou ničím výjimečným.



OD OBJEDNÁVEK AŽ PO ÚČTOVÁNÍ



Systém musí umět zabezpečit základní činnosti hotelu či jiného ubytovacího zařízení, např. příjem objednávek, příchod a odchod hostů, automatické nastavení ceny včetně slev. Musí také zajišťovat ekonomické úkony spojené s chodem zařízení, například plánování a účtování služeb, uzávěrky, statistiky, přehledy a podobně.



Není asi třeba zdůrazňovat, že dnešní uživatel informačního systému vyžaduje takové "samozřejmosti", jakými jsou inteligentní systém přístupových práv, možnost kontroly provozu on-line přes internet a možnost jednoduchého a rychlého ovládání. Současně předpokládá, že veškeré informace uložené v systému bude mít kdykoli libovolně k dispozici.


reklama:



POZNEJTE SVÉHO HOSTA



Pomocníkem pro dnešní management i pracovníky ubytovacích zařízení je systém, který jim dokáže skutečně pomoci ve všech činnostech, jež by je zbytečně zdržovaly od jejich hlavní práce - péče o hosty. Jako výborná pomůcka pro dokonalou péči slouží například uchovávání informací o hostech, kteří byli v hotelu již ubytováni. Termín jejich posledního pobytu, počet přenocování, nastavení ceny za pokoj. Ale také například speciální požadavky konkrétního hosta.



"Znalost toho, co host potřebuje, je velmi důležitá," říká Lukáš Lančarič, deputy director pětihvězdičkového bratislavského hotelu Albrecht. "Jeden náš zákazník například velmi ocenil, když jsme - díky záznamu v systému - dali při každé jeho návštěvě na jeho pokoj krabičku cigaret Camel."



JAK NEJLÉPE VYBRAT?



Pokud se budete rozhodovat o pořízení informačního systému, je dobré, kromě jeho funkčnosti a ceny, neopomenout ani zákaznickou podporu, kterou jeho dodavatel poskytuje. "Náš hotel je na dodavatele našeho informačního systému napojen on-line. Pokud vznikne problém, není potřeba, aby technik přišel k nám. Stačí zavolat, vysvětlit problém a ten se odstraní na dálku prostřednictvím napojení z centrály. Také veškeré inovace systému nám zasílají přímo do našeho systému, který nás poté upozorní, že si máme aktualizaci stáhnout. Výhodou je i Hot Line, kde nám zaměstnanci dodavatele systému poradí v kteroukoli hodinu," dodává Lukáš Lančarič.

Zdroj: www.ihned.cz

 

reklama:

 

Hlavní strana   Články od nejnovějšího   Aktuálně   Alkoholické nápoje   Pivo   Víno   Nealkoholické nápoje

 

Káva/Čaj  

Potraviny/Kuchyně  

Technologie/Zařízení   

Hotel/Wellness/Spa  

Restaurace/Inspirace  

Podnikání/Užitečné 

 

 

Akční nabídky

Nové výrobky

Publikace •

Recepty

Kalendář akcí

Inzerce •

Databáze dodavatelů Nápoják

                 

        

 

 
zpětzpět  tisktisk  poslat e-mailem

Autor: Hana Janišová
11.01.2010 - 07:57:52



Diskuze k článku
Jméno*
Text*
Kontrola*: 9 plus 8 je
 

TECHNOLOGIE/ZAŘÍZENÍ
REKLAMA

banner

Nejčtenější články

02.07.2009 - Karlovy Vary - Thriller na kolonádě

Krize tvrdě dopadla na západočeské lázně. Jezdí do nich o ...

18.06.2017 - První boutique hotel na Šumavě láká na delikatesy francouzského šéfkuchaře

Restaurace Nebespán v Kašperských Horách je synonymem špičkové zážitkové gastronomie ...

08.04.2010 - Stát zakázal prodej lihovin ve více než šestilitrovém balení

Vlastní kolek musejí mít nyní také malé "placatice", které dosud ...

04.06.2009 - DAŇOVÉ ŘÍZENÍ - Obrana proti daňové kontrole

Při sporech s finančním úřadem vám potřebné argumenty dodají judikáty.

14.06.2010 - Léto svádí k mámení

I když to venku na léto moc nevypadá, podle kalendáře ...

všechny nejčtenější články

REKLAMA

GastroTrend na e-mail

Přejete si zdarma zasílat novinky, články či zpravodajství GastroTrendu na Váš e-mail? Vyplňte, prosím, následující údaje.

(zasílání lze kdykoliv odhlásit)


Jméno:
Příjmení:
E-mail:
 
Copyright © 2008 - 2019 LEONN promotion s.r.o. | Publikování obsahu bez písemného souhlasu vydavatele je zakázáno.