GastroTrend

GastroTrend - odborný portál pro gastronomii
Dnes je 23.07.2018, svátek má Libor
GastroTrend

banner

 

RUBRIKY/ČLÁNKY » HOTEL/WELLNESS/SPA

Aby se hostům spalo jako v peřince

 

 


Někteří hoteloví hosté cestují za obchodem, jiní za zábavou a poznáním. Mohlo by se zdát, že první kategorie klientů, kteří stráví většinu dne na schůzkách, nevěnuje samotnému zařízení hotelového pokoje tolik pozornosti. Věnuje. Právě tento typ klientely nejvíce ocení dobrý spánek, ve kvalitním a čistém povlečení. Než se ovšem coby zodpovědná osoba pustíte do objednávky nového ložního povlečení pro hotelové zařízení, měli byste vědět, jaké informace jsou pro dodavatele důležité, a jak dlouho bude celý proces trvat. Antonín Konečný, obchodní ředitel společnosti Papillons k tomu říká: "Při jednání s hoteliéry se snažíme nabízet kvalitu, která odpovídá standardu nabízeného konkrétním hotelem. Důležitou informací je znalost četnosti používání a způsob údržby prádla. Čas dodání zboží od objednání je samozřejmě závislý na vytíženosti našich výrobních kapacit a trvá zpravidla dva až tři měsíce. Pro zvýšení pružnosti dodatelnosti máme zavedenou základní hotelovou kolekci lůžkovin, ubrusovin a froté v nejpoužívanějších vzorech. Tuto kolekci průběžně vyrábíme a vytváříme si provozní zásoby pro možnost okamžitého dodávání zvláště pro menší provozy a nebo pro průběžné doplňování i ve větších hotelech."

 

 

ilustracni foto

 

 

Nebojte se bílé


Co se týče vzorů a barev ložního povlečení dodávaného do hotelů, již řadu let se hoteliéři drží konzervativně klasických proužkovaných dezénů a hladkých saténů. Hladké zboží stále převládá. Barevným odstínům vládne bílá barva a světlé odstíny šampaň. Nejedná se ovšem o nudu či absolutní ztrátu fantazie ze strany hoteliéra. Mnoho hotelů je jednak vázáno nejrůznějšími firemními standardy, jež jsou propracované do nejmenších detailů, a pak je tu také praktická stránka věci. Bílá barva se dá kombinovat se širokou paletou dalších barev, působí rozjasňujícím dojmem, opticky zvětšuje prostor a je symbolem čistoty.


Nejoblíbenější lůžkovinou, jež se pro hotelové použití vyrábí, je damašek z česaných bavlněných přízí, jehož konstrukce byla vyvinuta ve spolupráci s průmyslovými prádelnami s ohledem na odolnost a optimální ekonomiku údržby. Nejčastějším přáním z řad hotelů bývá i umístění loga na lůžkoviny. K tomuto častému požadavku Antonín Konečný říká: "Při výrobě damaškového povlečení na strojích vybavených žakárem je samozřejmé vytkávání loga hotelu nebo vzoru podle přání hoteliérů, které jsou například laděny do interiérů v kombinaci s ostatními dekoračními doplňky."


KVALITNÍ POVLEČENÍ VYDRŽÍ NÁROČNOU ÚDRŽBU


Při představě sněhobílého povlečení a skvrn nejrůznějšího charakteru, jaké zanechává například čokoláda od těch nejmenších zákazníků až po šmouhy od propisek od věčně zaneprázdněných hostů, kteří si práci nosí i do postele, běhá nejen hotelovému úklidu mráz po zádech. Nicméně správná údržba povlečení je vždy udávána výrobci obecně ošetřovacími symboly. Hotelová kolekce společnosti Papillons označovaná značkou "Professionál" má za sebou několikaletou proceduru poctivého testování v průmyslovém praní na nejmodernějších strojích evropské provenience. Testování je opakovaně prováděno podle podmínek norem a doporučení TZÚ Brno (Textilní zkušební ústav) pro evropské praní. Díky tomuto náročnému vývoji ložní prádlo společnosti Papillons běžně přesahuje 150 cyklů údržby včetně praní a žehlení. Na základě tohoto vývoje a testování získala společnost Papillons Osvědčení TZÚ Brno pro prádlo Professionál se zkušebními protokoly. "Toto celé snažení můžeme shrnout tak, že za správnou lze považovat tu údržbu, při které je prádlo dokonale čisté a hladké a přitom neztratilo své původní parametry a především užitné vlastnosti," vysvětluje Antonín Konečný.

 

 

 

Zdroj: www.ihned.cz

 

 

 

 

 
zpětzpět  tisktisk  poslat e-mailem

Autor: Markéta Lidinská
21.05.2012 - 08:46:11

REKLAMA

banner

Nejčtenější články

14.06.2010 - Léto svádí k mámení

I když to venku na léto moc nevypadá, podle kalendáře ...

21.01.2010 - Speciální a neobvyklá piva české provenience

Přes určitý pokles v posledním roce stále platí, že Česká republika ...

08.04.2010 - Stát zakázal prodej lihovin ve více než šestilitrovém balení

Vlastní kolek musejí mít nyní také malé "placatice", které dosud ...

05.03.2010 - Se šéfkuchařem u řezníka

Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...

všechny nejčtenější články

REKLAMA

GastroTrend na e-mail

Přejete si zdarma zasílat novinky, články či zpravodajství GastroTrendu na Váš e-mail? Vyplňte, prosím, následující údaje.

(zasílání lze kdykoliv odhlásit)


Jméno:
Příjmení:
E-mail:
 
Copyright © 2008 - 2018 LEONN promotion s.r.o. | Publikování obsahu bez písemného souhlasu vydavatele je zakázáno.