Asociace hotelů a restaurací České republiky (AHR ČR) zveřejnila průzkum evropské konfederace asociací hotelů a restaurací HOTREC analyzující využití slevových portálů hoteliéry. Podle výzkumu tyto systémy využívá 30 % provozovatelů hotelů, z toho zhruba polovina během celého roku a další polovina pouze v době mimo sezonu. Hoteliéři přitom tvrdí, že systémy nepřináší více opakovaných hostů a zároveň snižují loajalitu jejich stálých klientů. V době kampaní na slevových portálech se snižuje hodnocení hostů v recenzích až o 10 %. Ve většině případů se provize slevových portálů pohybuje v rozmezí 21-30 % z celkové částky. Mezi hlavní rizika využívání těchto nástrojů patří vysoké distribuční náklady, dlouhodobé snižování loajality zákazníků k danému zařízení, negativní dopad na hodnocení kvality služeb prostřednictvím recenzí hostů a minimální konzumace hostů nad rámec předem zakoupených služeb ve speciálních slevách.
Zdroj: www.ihned.cz
29.01.2013 - 12:57:50
NH Hotels otevřel dva hotely v Praze a Olomouci, další ...
Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...
Přes určitý pokles v posledním roce stále platí, že Česká republika ...