GastroTrend

GastroTrend - odborný portál pro gastronomii
Dnes je 19.04.2024, svátek má Rostislav
GastroTrend

banner

 

RUBRIKY/ČLÁNKY » HOTEL/WELLNESS/SPA

Aby vaše restaurace byla vidět

 

 

 

ilustracni fotoHoteliérům netřeba představovat termín "heads in beds". V honbě za klienty a navyšování průměrné ceny asi nikoho nepřekvapí, že veškerá snaha v rámci on-line marketingu směřuje ve většině případů k podpoře lokality hotelu, celkového vybavení a pokojů.


Na hotelové restaurace se v rámci plnění nejrůznějších gólů a aktivit tak nějak zapomíná. Jistě, když bude hotel z větší části zaplněný například v období kongresů, bude zcela logicky zaplněná i vaše hotelová restaurace, která účastníkům konference zajistí potřebné občerstvení. A jak vypadá vaše hotelová restaurace v období nízké sezony, kdy by se hosté z řad leisure i business klientely dali počítat na prstech jedné ruky? Začněte přemýšlet tak, že v momentě, kdy propagujete svou hotelovou restauraci, propagujete zcela bezděčně také hotelové pokoje. Někteří klienti u vás chtějí jen přespat, další chtějí využít jen služeb restaurace, ale přesto klienti vnímají hotel jako celek, využijte tedy všech možných zdrojů, abyste váš hotel dostali do povědomí jak z jedné, tak druhé strany.

 

ODKAZY A FACEBOOK


Pokud hotelové restauraci vytvoříte vlastní webové stránky, rozhodně je propojte i s oficiálními stránkami hotelu. Tento krok je důležitý jak z hlediska optimalizace pro vyhledávače (v originále SEO neboli search engine optimization), tak z hlediska návštěvnosti. Vlastní webová stránka hotelové restaurace představuje hned několik výhod, tou nejhlavnější je prostor. Komunikujte veškeré informace, počínaje menu až po fotogalerii z cooking class, kterou pro své klienty pravidelně pořádáte. Tímto krokem rovněž rozšíříte mezi potenciální lokální klienty povědomí o vaší společnosti.


Pokud to ve vaší hotelové nebo jen restauraci opravdu žije - každý měsíc pořádáte vinné degustace či pravidelné "happy hours" -, pak by si určitě zasloužila i vlastní profil na Facebooku, který nabízí mnohem více interakce než klasická webová stránka. Nezapomínejte, že Facebook funguje oběma směry, takže je nutné komunikovat pravidelně.

 


Buďte aktivní.
Jestliže se jednou rozhodnete, že o své restauraci dáte vědět, pak to nesmí skončit tím, že nahrajete kontaktní údaje, menu a pár fotografií. V případě profilu na Facebooku je nutná každodenní komunikace, nikoliv týdenní.

 

 

Zdroj: www.ihned.cz

 

 

 
zpětzpět  tisktisk  poslat e-mailem

Autor: red
21.02.2013 - 07:31:27

REKLAMA

banner

Nejčtenější články

22.01.2009 - Hotels.com: Pokles cen v hotelech o 3 procenta

Po celém světě během tohoto léta klesly průměrné ceny za ...

12.03.2009 - Dynybyl Hot Cup 2009

V honosném hotelu Art Deco Imperiál, z jehož zdí dýchá ...

05.03.2010 - Se šéfkuchařem u řezníka

Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...

26.12.2009 - Víno - otázky a odpovědi

Při jaké teplotě skladovat víno?   Co je to fortifikované víno?   ...

05.06.2009 - Nově diskutované předpisy pro solária

V listopadu 2008 se otevřely brány veletržního areálu v Kolíně ...

všechny nejčtenější články

REKLAMA

GastroTrend na e-mail

Přejete si zdarma zasílat novinky, články či zpravodajství GastroTrendu na Váš e-mail? Vyplňte, prosím, následující údaje.

(zasílání lze kdykoliv odhlásit)


Jméno:
Příjmení:
E-mail:
 
Copyright © 2008 - 2024 LEONN promotion s.r.o. | Publikování obsahu bez písemného souhlasu vydavatele je zakázáno.