Není žádným tajemstvím, že při výběru wellness centra hraje důležitou roli jeho vybavení a kvalitní nabídka služeb. Jak ale vyjít vstříc všem přáním klientů a zároveň žádné z důležitých vybavení neopomenout? Pomoci vám může následující výzkum.
Podle průzkumu potřeb zákazníků v sektoru wellness z dubna 2010, který pro Ministerstvo pro místní rozvoj zpracovala společnost Incoma GfK, naprostá většina respondentů považuje za základní pilíř nabídky wellness centra bazén (81 % - musí být, známka 1,24), pro cca 70 % je nutností i recepce, moderní sociální zařízení, sauna a nabídka masáží (známka kolem 1,4), těsně následují relaxační zóny a fitness centrum. Relativně vysokou důležitost má přítomnost sportovního baru a dostatečného parkoviště. Nižší je zájem o sály na cvičení (dáno nižším zájmem mužů, u žen známka 1,94), u dalších prvků jde často o přístup "může a nemusí" u části klientů - to se týká saunového světa, kosmetických služeb, doprovodných procedur, balneoprocedur. V případě vitálního světa, SPA zóny a částečně i kardiozóny je kromě indiferentního postoje častá i neznalost náplně pojmu - "neví" až čtvrtina dotázaných.
Z výše uvedených údajů paradoxně vyplývá, že případný možný nezájem hostů o určité typy wellness procedur či vybavení vyplývá z jejich neznalosti. Umístěte tedy ve svém wellness centru ke každé zóně či kabině tabulku se stručným popisem dané procedury. Hosté budou na jednu stranu rádi vědět, co je čeká můžete tím také předejít zdravotním obtížím či zmatkům při rozhodování typu "do sauny v plavkách, či bez".
Zdroj: www.ihned.cz
Autor: Klára Chromá
14.06.2010 - 08:05:55
Po celém světě během tohoto léta klesly průměrné ceny za ...
Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...
Při jaké teplotě skladovat víno? Co je to fortifikované víno? ...