GastroTrend

GastroTrend - odborný portál pro gastronomii
Dnes je 19.07.2019, svátek má Čeněk
GastroTrend

banner

 

RUBRIKY/ČLÁNKY » HOTEL/WELLNESS/SPA

Kam chodí hotely pro radu

 

Kam chodí hotely pro raduŘíká se, že došlo-li již v určité situaci k chybě, je pozdě na její nápravu. Abyste tedy dovedli ve svém hotelu chybám předcházet, potřebujete nejen dostatek informací, ale také kvalitních doporučení. Kam si pro ně ale zajít?

V posledních letech se také v oboru hotelnictví na trhu vyskytlo množství konzultačních a poradenských agentur, jejichž smyslem je poskytnout hotelům dostatek kvalitních rad k vyřešení případného problému či nesnází. Část z nich vznikla v důsledku ekonomické krize a nabízí řešení na bázi krizového managementu, část se zabývá spíše marketingem a personálními otázkami. Jak si z nich vybrat tu, která vyřeší právě váš problém?


NAJDĚTE SI TU SVOJI


Konzultační společnost AXXOS hotel & spa management poskytuje konzultační služby v oblasti marketingu, byznys developementu a HR problematiky zejména pro hotely, které se chtějí efektivně etablovat na rusky hovořících trzích. Dále zpracovává byznys plány a plány rentability investic pro investory v oblasti lázeňského hotelnictví a zajišťuje školení a tréninky personálu a managementu. Jednoznačně největší podíl činnosti však zaujímá kompletní provozování hotelů na bázi standardního management kontraktu.

Směrem do regionů, mimo velké aglomerace, se vydala společnost RV Hotel & Restaurant Consulting. Zde spatřuje specifika především v nízkém stupni profesionálních znalostí a vědomostí. "U klienta trávíme jeden až dva měsíce jako členové týmu a po důkladném poznání navrhujeme řešení a přebíráme odpovědnost za jejich zavedení do praxe," popisuje způsob činnosti majitel Roman Vacho.

Podmíněné marketingové a finanční plánování nabízí hoteliérům společnost Eudai & Associates. Pod tímto pojmem si lze představit segmentační pojetí návštěvnosti s cílem najít nejvhodnější komunikační kanály a tím i účinnější zviditelnění, test konkurenčního odlišení, eventuálně konkurenčních výhod a finanční a marketingový controlling. Co se týká školení a vzdělávání, vidí budoucnost jednatel Václav Jung především v učení se týmové práci, což je nutná schopnost personálu i managementu.


reklama:


KDE JE ZAKOPANÝ PES



Na základě poptávky po určitém druhu služeb lze odhadnout potenciálně nejpalčivější problémy v tomto oboru. Podle Jana Motlíka z AXXOS hotel & spa management klienti nejčastěji přicházejí s požadavkem na nalezení kvalitního personálu, jeho vytrénování a efektivního nabízení služeb. Častý je také dotaz "Jak přilákat hosty a udržet při tom rozumnou cenu služeb?" nebo "Jak zajistit hotelové služby tak, aby to majitele nestálo příliš mnoho finančních prostředků?". Za velký problém označují tyto firmy právě schopnost hoteliérů říci si o pomoc až ve chvíli, kdy problém nastal, i když by tomu mělo být v případě poradenství právě naopak - mělo by problémům předcházet. Potenciálně nejtěžším úkolem je pak často uchránit projekt před samotným majitelem a jeho rozhodnutími.


KVALITA JE NEJDŮLEŽITĚJŠÍ



Na co by se měl hotel podle konzultačních agentur zaměřit? Na kvalitu personálu i produktu, která je jedinou cestou k trvalému úspěchu a udržení rozumné obsazenosti za odpovídající cenu. Dále by se měl hotel zaměřit na PR a reklamní podporu, minimalizaci nákladů a pečlivé finanční plánování. Zde v současné době podle Václava Junga z Eudai & Associates hraje důležitou roli tvorba krizových scénářů, které pomáhají překonat nejistoty blízké budoucnosti.


CO BY MĚL MÍT HOTEL PODLE PORADENSKÝCH AGENTUR?

 


Jan Motlík, AXXOS Hotel & Spa Management

 
Důležitých aspektů bych viděl mnohem více, pokud mám vybrat pouze tři, byly by to patrně kvalitní a kompetentní management, výhodná lokace a komplexní produkt.

Roman Vacho, RV Hotel & Restaurant Consulting

Především tým spolupracovníků, kteří svou práci umí, mají od boha dáno chtít a umět sloužit a chápou, že bez hostů v hotelu to nepůjde. Další je čistota, čistota, čistota. Každý hotel navíc musí svým hostům poskytnout zážitek. To dnes prodává a odlišuje od konkurence.

Tomáš Kemmler, Eudai & Associates

Dobré umístění na mapě, image a kvalitní gastronomii. Nutné je komunikovat s hostem a zjišťovat, co mu chutná, co mu vyhovuje, jaké služby rád využil, a při příští návštěvě ho překvapit oblíbenou kávou. Zaměřte se na to, aby se host vracel rád, dbejte na individuální přístup.

Zdroj: www.ihned.cz

 
zpětzpět  tisktisk  poslat e-mailem

Autor: Klára Chromá
22.04.2010 - 22:53:25



Diskuze k článku
Jméno*
Text*
Kontrola*: 7 plus 10 je
 

REKLAMA

banner

Nejčtenější články

27.05.2009 - Tip na víkend: Prague Food Festival

Přestavte si, že sedíte v rozkvetlém parku, na jedné straně ...

04.08.2010 - Nejlepší bary v Česku

Bugsys Bar zařadil časopis Newsweek mezi dvacet nejlepších barů světa. ...

04.06.2009 - DAŇOVÉ ŘÍZENÍ - Obrana proti daňové kontrole

Při sporech s finančním úřadem vám potřebné argumenty dodají judikáty.

02.07.2009 - Karlovy Vary - Thriller na kolonádě

Krize tvrdě dopadla na západočeské lázně. Jezdí do nich o ...

08.04.2010 - Stát zakázal prodej lihovin ve více než šestilitrovém balení

Vlastní kolek musejí mít nyní také malé "placatice", které dosud ...

všechny nejčtenější články

REKLAMA

GastroTrend na e-mail

Přejete si zdarma zasílat novinky, články či zpravodajství GastroTrendu na Váš e-mail? Vyplňte, prosím, následující údaje.

(zasílání lze kdykoliv odhlásit)


Jméno:
Příjmení:
E-mail:
 
Copyright © 2008 - 2019 LEONN promotion s.r.o. | Publikování obsahu bez písemného souhlasu vydavatele je zakázáno.