GastroTrend

GastroTrend - odborný portál pro gastronomii
Dnes je 13.11.2018, svátek má Tibor
GastroTrend

banner

 

RUBRIKY/ČLÁNKY » HOTEL/WELLNESS/SPA

Sociální média čekají i na vaše spa

 

Sociální média čekají i na vaše spaInteraktivní internetové platformy, na kterých se podílí samotní uživatelé spa, jsou stále oblíbenější a tzv. sociální média se stávají novými synonymy masových médií. Nejvyšší čas zaháčkovat do tohoto světa také vaše spa.

 

Realita mluví jasně: Schopnost být nalezen vyhledávačem a osobní hodnocení na diskusních fórech jsou pro uskutečnění hotelové rezervace stále důležitější. Internet je víc než jen e-maily nebo informační kanál a jako takový v sobě skrývá netušené marketingové možnosti. Na scénu se tak dostává tzv. social media marketing.

 

POMŮŽE ANEKDOTA

 

Facebook, YouTube, interaktivní blogy nebo tzv. networking platformy představují nejznámější typy platforem webu 2.0 - takové, jejichž obsah vytvářejí sami uživatelé. Využít jejich potenciál ke zvýšení povědomí o hotelu nebo spa můžete i vy, jejich provozovatelé. Zapsat se ale pouze na seznam konkrétních platforem nestačí; musíte se angažovat, a to často, pravdivě a důvěryhodně. Stěžejním pojmem je slovo autenticita. Přibližte se tedy ke svým uživatelům a navažte s nimi osobní vztahy. Zapojte je do dění, ať mohou o vašem hotelu či spa diskutovat. Také zajímavosti "ze zákulisí" vašeho hotelu nebo úsměvné anekdoty vztahující se k vašemu podniku mohou uživatele přesvědčit, aby se rozhodli zastavit právě u vás.

 

DBEJTE NA OBSAH

 

Místo nezáživného plkání na Twitteru dbejte víc na skutečně zajímavý obsah, který bude odpovídat příslušné platformě a cílové skupině. Současně se vyvarujte tendence "prodat za každou cenu". Jakmile totiž vaše sdělení jednou jedinkrát zazní v obchodním duchu, žádní uživatelé už vás nebudou brát vážně. Také pozor na pravidlo standardizace: Se standardní reklamou na standardní produkt za standardní cenu ve světě internetu dlouho nepřežijete. Mnohá sdělení tak na první pohled vypadají, že nemají s tématem hotelnictví a lázeňství vůbec nic společného. Nakonec se z nich ale vyvinou jedny z dlouhodobých kontaktů a vracejících se zákazníků.

 


 

reklama:


SÍLA KORPORÁTNÍHO BLOGU

 

Přimět uživatele internetu k dialogu s vaším hotelem či spa je také možné prostřednictvím korporátního blogu. Kdo však uvažuje o jeho zřízení, neměl by podcenit jistou náročnost jeho provozování; blog je totiž především nástroj komunikace, nikoliv propagace. Např. jste zařízení nabízející celozdravotní péči o člověka a důraz kladete na teambuilding a sportovně angažované spolupracovníky. Proto jim nabídnete možnost účastnit se běžeckého maratonu, který se koná ve vašem regionu/městě, a současně pro ně zorganizujete běžecké tréninky.

 

A hned tu máte nejen výbornou teambuildingovou akci, ale také skvělou možnost propagace: Představte na svém blogu svůj běžecký tým spolu s celou připravovanou akcí. Nechte "svůj tým", ať i on na blogu sděluje své dojmy. Pozvěte klienty a hosty, aby podpořili váš tým. Můžete také oslovit výrobce sportovních potřeb či oblečení s nabídkou spolupráce.

 

VLASTNÍ WEB NESTAČÍ

 

Kdo se jednou začne pohybovat na poli interaktivních sociálních médií, musí být aktivní a jít svým hostům vstříc. Především co se týká jejich přání a požadavků. Budete např. nabízet víkendový beauty program pro kamarádky. Jedna věc je samotný název; už ten musí přilákat, protože takový program jistě nenabízíte sami. Druhá věc je cesta propagace: Tento případ nabízí ideální příležitost zmínit se o programu na speciálních blozích pro ženy, ale vyvarujte se klasických reklamních promotextů. Jděte spíše cestou rad a tipů vašich odborníků ze spa, např. k tématu jarních očistných diet či jarního líčení.

 


PROČ SOCIAL MEDIA MARKETING PRO HOTELY A LÁZNĚ?

 

- zvýší povědomí o hotelu/spa a jeho www stránkách - vylepší, popř. posílí vaši image - zlepší výsledky vyhledávačů ve váš prospěch - zvýší návštěvnost vašich www stránek - podpoří emocionální vazbu uživatele k vašemu podniku - naláká nové uživatele, tzn. potenciální klienty - zvýší vaše prodeje - zlepší interní komunikaci

 

Zdroj: www.ihned.cz

 

 

 

 
zpětzpět  tisktisk  poslat e-mailem

04.05.2010 - 09:49:54



Diskuze k článku
Jméno*
Text*
Kontrola*: 6 plus 2 je
 

REKLAMA

banner

Nejčtenější články

14.06.2010 - Léto svádí k mámení

I když to venku na léto moc nevypadá, podle kalendáře ...

08.04.2010 - Stát zakázal prodej lihovin ve více než šestilitrovém balení

Vlastní kolek musejí mít nyní také malé "placatice", které dosud ...

04.06.2010 - Jak začít se sushi

Přinášíme osm rad pro všechny kdo se chtějí naučit dělat ...

05.03.2010 - Se šéfkuchařem u řezníka

Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...

21.06.2010 - Brambory známé i neznámé

Mezi oblíbené přílohy nejenom v našem kraji určitě patří brambory. ...

všechny nejčtenější články

REKLAMA

GastroTrend na e-mail

Přejete si zdarma zasílat novinky, články či zpravodajství GastroTrendu na Váš e-mail? Vyplňte, prosím, následující údaje.

(zasílání lze kdykoliv odhlásit)


Jméno:
Příjmení:
E-mail:
 
Copyright © 2008 - 2018 LEONN promotion s.r.o. | Publikování obsahu bez písemného souhlasu vydavatele je zakázáno.