GastroTrend

GastroTrend - odborný portál pro gastronomii
Dnes je 17.06.2019, svátek má Adolf
GastroTrend

banner

 

RUBRIKY/ČLÁNKY » HOTEL/WELLNESS/SPA

Dárky jsou klíčem ke klientům

 

Z pohledu hotelů není právě jednoduché reagovat na veškeré přicházející trendy a především stále náročnější požadavky hostů. Pokud však chcete na trhu dlouhodoběji uspět, musíte najít správnou cestu k získání hosta a jeho následné spokojenosti. Tedy nabízet to, co host chce a co náležitě ocení.

 

Dívka v hotelovém pokoji

 



Hotelové amenities znamenají pro hotel v první řadě prostředek k zachování cen, tedy k jejich nesnižování. Vždy je lepší nabídnout klientovi něco navíc než cenu snižovat například na úkor kvality služeb. Amenities představují pro hosta komfort, který si může v daném hotelu vychutnat. Některé základní prvky patřící do této skupiny, jako je 24hodinový provoz recepce nebo 24hodinová pokojová služba, jsou hosty považovány za samozřejmost. V hotelech vyšší kategorie by však nemělo chybět ani praní a žehlení oděvů, služby portýra, hotelové taxi, provoz restaurace a baru, služby concierge, rozdělení nekuřáckých a kuřáckých pokojů atd. Mezi základní amenities luxusnějších hotelů pak patří zejména župan a pantofle, sejf, minibar, fén, zvětšovací zrcadlo, žehlička a prkno, klimatizace, televize, telefon, a to vše přímo v základním vybavení pokoje. Poslední dobou hosté často poptávají i tzv. kávové a čajové sety přímo na hotelovém pokoji, jejich přítomnost však dosud není v hotelech pravidlem, zejména z toho důvodu, že odrazují hosty od využití služeb restaurace.



SMĚREM NAHORU SE MEZE NEKLADOU



V současné době je nepostradatelnou a zároveň nejvyužívanější hotelovou službou připojení k internetu. Ideálně ve všech prostorách hotelu prostřednictvím bezdrátové sítě a navíc zdarma. Tato amenity má podstatný význam nejen pro byznys klientelu, ale i pro turisty na dovolené a páry na romantických pobytech. Kromě připojení k internetu jsou obzvláště pro byznys klientelu důležité i ostatní byznys služby, jako je využití počítače s tiskárnou a faxem.

Některé amenities host na webových stránkách hotelu nenalezne, o to větší je pak jeho překvapení, když se s nimi osobně setká. Mezi tato překvapení se řadí například noční rozestýlka s malou čokoládou a přáním na dobrou noc, nabídka polštářů, ze které si mohou vybrat ten nejvíce vyhovující, lahev minerální vody, lahev vína, ovocný talíř, květinové aranžmá, luxusnější kosmetika či lahev sektu s jahodami na pokoji. Může to být i welcome drink v hotelovém baru, plyšová hračka nebo omalovánky pro děti, pro pejsky pak pamlsek při příjezdu, případně nabídka služeb venčení. Páry na líbánkách či výročích svatby pak potěší růžové okvětní lístky na posteli, domácí cukroví atd. Nápadům se v tomto případě meze nekladou a záleží jen na hotelu samotném co, jak a komu poskytne zdarma či za úplatu.


reklama:



JDE PŘEDEVŠÍM O HOSTA



Jinou kategorií jsou tzv. VIP amenities, které dělají hotel výjimečným proti jeho konkurentům a vytváří pro hosty jakousi přidanou hodnotu. Nabídka se samozřejmě liší podle typu hotelu, ve wellness hotelu bude jiná než v konferenčním hotelu v centru města. Obecně nejpříjemnější a také nejvyhledávanější hotelovou amenity jsou právě služby wellness. Hotel, který chce následovat trendy a především co nejvíce uspokojit přání hotelového hosta, by měl fitness, vířivku, bazén a saunu nabízet v ceně ubytování. "Amenities jsou jedním z faktorů, které mají vliv na celkovou spokojenost hosta. Proto je také důležité, aby host při ubytování našel služby, které měl hotel podle webové pre-zentace či propagačních materiálů skutečně poskytovat," dělí se o svůj názor Martina Jalová, sales & marketing executive z pražského hotelu President.

 

 

Zdroj: www.ihned.cz

 

 

reklama:

 

Hlavní strana   Články od nejnovějšího   Aktuálně   Alkoholické nápoje   Pivo   Víno   Nealkoholické nápoje

 

Káva/Čaj  

Potraviny/Kuchyně  

Technologie/Zařízení   

Hotel/Wellness/Spa  

Restaurace/Inspirace  

Podnikání/Užitečné 

 

 

Akční nabídky

Nové výrobky

Publikace •

Recepty

Kalendář akcí

Inzerce •

Databáze dodavatelů Nápoják

                 

 

 

        

 

 
zpětzpět  tisktisk  poslat e-mailem

Autor: Věra Nováková
26.03.2010 - 12:01:29



Diskuze k článku
Jméno*
Text*
Kontrola*: 4 plus 5 je
 

REKLAMA

banner

Nejčtenější články

04.08.2010 - Nejlepší bary v Česku

Bugsys Bar zařadil časopis Newsweek mezi dvacet nejlepších barů světa. ...

04.06.2009 - DAŇOVÉ ŘÍZENÍ - Obrana proti daňové kontrole

Při sporech s finančním úřadem vám potřebné argumenty dodají judikáty.

14.06.2010 - Léto svádí k mámení

I když to venku na léto moc nevypadá, podle kalendáře ...

02.07.2009 - Karlovy Vary - Thriller na kolonádě

Krize tvrdě dopadla na západočeské lázně. Jezdí do nich o ...

08.04.2010 - Stát zakázal prodej lihovin ve více než šestilitrovém balení

Vlastní kolek musejí mít nyní také malé "placatice", které dosud ...

všechny nejčtenější články

REKLAMA

GastroTrend na e-mail

Přejete si zdarma zasílat novinky, články či zpravodajství GastroTrendu na Váš e-mail? Vyplňte, prosím, následující údaje.

(zasílání lze kdykoliv odhlásit)


Jméno:
Příjmení:
E-mail:
 
Copyright © 2008 - 2019 LEONN promotion s.r.o. | Publikování obsahu bez písemného souhlasu vydavatele je zakázáno.