V době krize sází na luxus, který má ještě více zvednout úroveň hotelů sítě Marriott. Milovník rychlých aut a neustálé expanze Bill Marriott má i po půl století v čele světové hotelové sítě čich na nové projekty, jimiž chce soupeřům vypálit rybník. Navzdory hospodářské recesi se letos rozhodl spojit některé ze svých hotelů s luxusními značkami a tím umožnit své nejbohatší klientele ještě hlubší zážitek z přepychu než dosud. Jeho cílem je ještě více zdokonalit některé hotely nejvyšší třídy. Uzavřel strategická partnerství s firmami, které budou přímo v hotelech nabízet své služby. Na tento účel je přitom rozhodnut vydat až půl miliardy dolarů. Hosté si budou moci zpříjemňovat svůj pobyt aromaterapií, pít nejdražší vína ze tří světadílů od firmy Treasury Wine Estates, poradit se s proslulými dietetickými odborníky z podniku Keri Glassman nebo si koupit nejluxusnější potřeby na cesty značky Tumi. Šmouhou na kráse Marriottova nejnovějšího projektu ovšem je, že podobně smýšlí i konkurenční hotelová síť Hilton.
Zdroj: www.ihned.cz
02.09.2011 - 07:35:04
NH Hotels otevřel dva hotely v Praze a Olomouci, další ...
Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...
Přes určitý pokles v posledním roce stále platí, že Česká republika ...