GastroTrend

GastroTrend - odborný portál pro gastronomii
Dnes je 19.04.2024, svátek má Rostislav
GastroTrend

banner

 

RUBRIKY/ČLÁNKY » HOTEL/WELLNESS/SPA

Pět marketingových tipů

 

ilustracni fotoHotely, wellness zařízení, ale i restaurace se obvykle v dnešní době potýkají s nedostatkem klientů a tím možného naplnění svých kapacit. Mnoho majitelů a manažerů vymýšlí reklamní a marketingové kampaně, ale neumí je vhodně "prodat" svým potenciálním klientům. I v tomto případě je totiž nutné dodržovat určité zásady, které dělají strategie úspěšnějšími.


Co vše tedy můžete udělat pro to, abyste současnou nepříznivou situaci změnili? Aby se váš hotel a všechna související zařízení naplnila šťastnými a hlavně bonitními klienty? Existuje mnoho cest, kterými se v prodeji služeb a marketingové propagaci můžete dát. Vždy by se však měly řídit následujícími tipy:

 

 

 

- Vyzdvihujte svoji výjimečnost (služby, polohu, prostředí, kuchyň).


- Mějte vždy aktuální a interaktivní webové stránky (jsou většinou tím prvním, s čím se host setkává a čím jej dovedete oslovit a přesvědčit, aby se vydal právě k vám).


- Přesně definujte a směrujte svou marketingovou strategii (jiný okruh klientů oslovujte pro hotel a ubytování, jiný pro wellness nebo hotelovou restauraci).


- Prezentujte speciální nabídky (ať už se jedná o služby wellness, ochutnávku vín, tematické speciální menu kuchyně, akce k zajímavým datům).


- Dávejte klientům na odchod malý dárek (byť pouhou čokoládu s logem hotelu), šťastný klient je tou nejlepší "chodící" reklamou.


VZDĚLANÝ KLIENT VIDÍ VŠE


Obzvláště důležitá je vždy kvalita nabízených služeb a také určitá profesionalita a informovanost obsluhujícího personálu, se kterým klient přichází při svém pobytu do styku. Ten musí umět služby hotelu prezentovat tak, jako by měl chuť je využít sám. Záleží však nejen na lidech, kteří budou vaše služby prodávat, ale i na marketingové komunikaci (novinky, nápady na prodej služeb a nabídky vašeho hotelu), která má na klienta při příchodu do hotelu také velký vliv. Dnes je již klient natolik vzdělaný, že nevidí pouze usmívajícího se číšníka, ale také vzhled jídelního lístku a atmosféru restaurace.


V této oblasti je dobré využívat i zkušeností a služeb marketingových agentur. Skutečná dobrá marketingová agentura by se o vás měla postarat ve všech směrech a doporučit ta nejlepší řešení, od obchodních aktivit přes marketingové strategie po doporučení a poradenství managementu hotelu v celém spektru. Výsledkem by měly být maximálně využité služby hotelu na jedné straně a spokojený zákazník na straně druhé.

 


Zdroj: www.ihned.cz

 

 

 
zpětzpět  tisktisk  poslat e-mailem

Autor: Jaroslav Musil
01.09.2010 - 10:36:33



Diskuze k článku
Jméno*
Text*
Kontrola*: 4 plus 5 je
 

REKLAMA

banner

Nejčtenější články

22.01.2009 - Hotels.com: Pokles cen v hotelech o 3 procenta

Po celém světě během tohoto léta klesly průměrné ceny za ...

12.03.2009 - Dynybyl Hot Cup 2009

V honosném hotelu Art Deco Imperiál, z jehož zdí dýchá ...

05.03.2010 - Se šéfkuchařem u řezníka

Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...

26.12.2009 - Víno - otázky a odpovědi

Při jaké teplotě skladovat víno?   Co je to fortifikované víno?   ...

05.06.2009 - Nově diskutované předpisy pro solária

V listopadu 2008 se otevřely brány veletržního areálu v Kolíně ...

všechny nejčtenější články

REKLAMA

GastroTrend na e-mail

Přejete si zdarma zasílat novinky, články či zpravodajství GastroTrendu na Váš e-mail? Vyplňte, prosím, následující údaje.

(zasílání lze kdykoliv odhlásit)


Jméno:
Příjmení:
E-mail:
 
Copyright © 2008 - 2024 LEONN promotion s.r.o. | Publikování obsahu bez písemného souhlasu vydavatele je zakázáno.