GastroTrend

GastroTrend - odborný portál pro gastronomii
Dnes je 21.10.2018, svátek má Brigita
GastroTrend

banner

 

RUBRIKY/ČLÁNKY » HOTEL/WELLNESS/SPA

Kam se poděly hotelové vouchery?

 

Vouchery na různé hotelové služby se pomalu vzdávají svého místa jako prodejní artikl pro veřejnost a více se přesouvají do formy doplňkových služeb pro VIP klientelu nebo benefitu pro zaměstnance. Tato forma voucherů se spíše než na danou finanční hodnotu, která je běžná právě u poukázek prodávaných na recepci, soustředí na konkrétní službu. Tak je tomu například v hotelu Corinthia Prague, kde kromě poukázek na ubytování nabízejí také vouchery do dvou restaurací a Apollo Day Spa.

 

ilustracni foto

 

VOUCHERY JAKO ODMĚNA


V hotelu Prague Marriott zavedli specifický případ, kterým jsou vouchery pro nové zaměstnance. "Jedná se o jednodenní poukaz na ubytování včetně snídaně v hotelu Prague Marriott, který je pro budoucí kolegy připraven poté, co úspěšně absolvují tříměsíční školení. Pro nové posily našeho hotelového týmu je to nejen příjemný benefit, ale především možnost vyzkoušet si pozici hotelového hosta včetně poskytovaného servisu na vlastní kůži," vysvětluje Markéta Lidinská, marketing communications executive, Prague Marriott Hotel.


OPATRNOSTI NENÍ NIKDY DOST


Voucher disponuje určitou hodnotou a jako takový by měl být jedinečný a těžko padělatelný. Pražský hotel Marriott vystavuje své poukázky na základě standardů společnosti Marriott International a mezi jejich ochranné prvky patří především registrační číslo voucheru, datum jeho vystavení, originální podpis generálního ředitele hotelu a také fakt, že je vždy při čerpání poukázky po zákazníkovi požadován originál voucheru.


Vzhled voucheru by měl být také jedinečný. "Poukázky hotelu Corinthia Prague připravil podle firemních grafických standardů naší značky grafik, takže je těžké je kopírovat. Vystavuje je vždy jen jeden člověk a kromě podpisu zástupce managementu si interně děláme kopie pro případnou kontrolu," prozrazuje Jana Horáčková, marketing manager, Corinthia Hotel Prague. Nejvíce voucherů podle ní využívá obchodní oddělení hotelu, které tak odměňuje nejlepší partnery a také potenciální klienty. Vouchery zde slouží mimo jiné také jako výhra při korporátních soutěžích či na charitativních projektech, které hotel Corinthia Prague podporuje.


Podle Markéty Lidinské z hotelu Prague Marriott řeší sekretariát generálního ředitele poptávku po dárkových poukázkách individuálně s každým zájemcem v průběhu celého roku, zájem se tradičně zvyšuje v období Vánoc. "Mezi nejčastěji prodávané poukázky pak v běžném období patří voucher na nedělní brunch," doplňuje dále Markéta Lidinská.

 

Zdroj: www.ihned.cz

 

 

 

 
zpětzpět  tisktisk  poslat e-mailem

Autor: Klára Chromá
22.09.2010 - 07:30:23



Diskuze k článku
Jméno*
Text*
Kontrola*: 1 plus 7 je
 

REKLAMA

banner

Nejčtenější články

14.06.2010 - Léto svádí k mámení

I když to venku na léto moc nevypadá, podle kalendáře ...

21.06.2010 - Brambory známé i neznámé

Mezi oblíbené přílohy nejenom v našem kraji určitě patří brambory. ...

21.01.2010 - Speciální a neobvyklá piva české provenience

Přes určitý pokles v posledním roce stále platí, že Česká republika ...

14.09.2011 - Calvados - pálenka s historií

Calvados je typickým francouzským destilátem. Vyrábí se destilací zkvašeného jablečného ...

05.03.2010 - Se šéfkuchařem u řezníka

Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...

všechny nejčtenější články

REKLAMA

GastroTrend na e-mail

Přejete si zdarma zasílat novinky, články či zpravodajství GastroTrendu na Váš e-mail? Vyplňte, prosím, následující údaje.

(zasílání lze kdykoliv odhlásit)


Jméno:
Příjmení:
E-mail:
 
Copyright © 2008 - 2018 LEONN promotion s.r.o. | Publikování obsahu bez písemného souhlasu vydavatele je zakázáno.