GastroTrend

GastroTrend - odborný portál pro gastronomii
Dnes je 24.09.2018, svátek má Jaromír
GastroTrend

banner

 

RUBRIKY/ČLÁNKY » HOTEL/WELLNESS/SPA

Skupina Accor otevře hotel v Ostravě

 

ilustracni fotoCílem skupiny je rozšířit síť v České republice prostřednictvím franšízového programu Třetí největší hotelová síť na světě, skupina Accor, plánuje začátkem roku 2011 otevření hotelu Mercure Ostrava City. Záměrem skupiny Accor je rovněž formou franšízového programu vybudovat síť až s 15 hotely ve významných městech České republiky.


V České republice působí francouzská obchodní skupina Accor od roku 1998. Jejím cílem je zajistit hostům profesionální služby v oblasti hotelnictví při zohlednění potřeb různých příjmových skupin. Své služby poskytuje ve všech kategoriích, od nejluxusnějších až po ekonomické pod světově známými značkami, které se přizpůsobují podmínkám místního trhu. V současné době provozuje skupina Accor v České republice 7 hotelů:Hotel Century Old Town (člen skupiny M Gallery), Novotel Praha Wenceslav Square a pět hotelů ibis, z nichž poslední byl nedávno otevřen v Plzni. Počátkem roku 2011 představí Accor značku Mercure v Ostravě. Hotel Mercure Ostrava City je velmi atraktivní projekt, který poskytne hostům největší komfort jak pro podnikání, tak i volný čas. Hotel nabídne 140 prostorných a pohodlných pokojů, nejnovější kongresovou techniku, restauraci a bar, ve kterém se promítne francouzský vliv do podoby jídelního a vinného lístku.


„Skupině Accor patří první místo na evropském trhu. Skupina Accor disponuje výjimečným portfoliem silných značek, efektivním distribučním a rezervačním systémem a zároveň vykazuje ty nejlepší mezinárodní standardy provozu, které z nás činí ideálního partnera pro franšízový program. V současné době jsme druhým největším hotelovým poskytovatelem franšízy v Evropě a jsme na dobré cestě k prvenství v této oblasti do roku 2015," říká Yann Caillère, výkonný ředitel Accor pro Evropu, Střední východ a Afriku.


V souvislosti s plány na rozvoj, Bruno Coudry, výkonný ředitel pro střední a východní Evropu, dodává: „Chceme se zaměřit na rozšíření našich podnikatelských aktivit ve střední a východní Evropě. Jsme přesvědčeni, že prostřednictvím našich odborných znalostí jako poskytovatele franšízy a hotelového operátora budeme moci v tomto regionu využít tržních příležitostí pro hotely střední a ekonomické třídy."


Luc Gesvret, ředitel Accoru pro Českou republiku, tato slova potvrzuje: „Příležitosti rozvoje v České republice existují tím spíše, že 79 % hotelů na českém trhu funguje samostatně a v současnosti se snaží vylepšit své finanční výsledky. V tuto chvíli máme již zpracované projekty v Olomouci pod značkou ibis a i v některých dalších městech." K výsledkům skupiny Accor v České republice Gesvret dodává: „Letošní výsledky Accor ČR jsou velmi pozitivní ve srovnání s loňskými, například obsazenost hotelů vzrostla o 8 %.
Trvale udržitelný rozvoj (CSR)


V rámci projektu Earth Guest založeného na 8 prioritách se skupina Accor zavázala pomoci k zachování přírodních zdrojů planety a k růstu blahobytu světové populace. V důsledku toho je skupina Accor hodnocena ve čtyřech měřítcích sociálně odpovědných investičních ukazatelích, jako je Dow Jones Sustainability Indexes. Skupina je často mezinárodně oceňována za svůj přínos pro trvale udržitelný rozvoj. Nedávno obdržela od Světové rady cestování a cestovního ruchu (World Travel and Tourism Award Council) cenu Global Tourism Business Award.


Závazky společnosti Accor ke celospolečenské zodpovědnosti se projevují ve všech fázích fungování hotelů, od projektu přes stavbu až po provoz. Důkazem je kodex Hotel Environment Charter, který zahrnuje více než 60 nařízení (regulace toku vody, úsporné žárovky, využití deště, recyklace užitkové vody, atd. ...) za účelem zlepšení využití přírodních zdrojů, sledování výkonnosti skupiny v průběhu času a hledání oblastí ke zlepšení.


V roce 2008 zavedla společnost Accor program „opětovného použití ručníků", který oceňuje ekologicky šetrné chování hostů: „za 5 opětovně použitých ručníků se zasadí jeden strom". V polovině roku 2010 financovalo 1.000 hotelů vysázení jednoho miliónu stromů po celém světě a díky podpoře zaměstnanců a zákazníků je cílem skupiny financovat do roku 2012 vysázení 3 miliónů stromů.

 

 
zpětzpět  tisktisk  poslat e-mailem

26.10.2010 - 09:17:38

REKLAMA

banner

Nejčtenější články

14.06.2010 - Léto svádí k mámení

I když to venku na léto moc nevypadá, podle kalendáře ...

05.03.2010 - Se šéfkuchařem u řezníka

Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...

21.01.2010 - Speciální a neobvyklá piva české provenience

Přes určitý pokles v posledním roce stále platí, že Česká republika ...

08.04.2010 - Stát zakázal prodej lihovin ve více než šestilitrovém balení

Vlastní kolek musejí mít nyní také malé "placatice", které dosud ...

21.06.2010 - Brambory známé i neznámé

Mezi oblíbené přílohy nejenom v našem kraji určitě patří brambory. ...

všechny nejčtenější články

REKLAMA

GastroTrend na e-mail

Přejete si zdarma zasílat novinky, články či zpravodajství GastroTrendu na Váš e-mail? Vyplňte, prosím, následující údaje.

(zasílání lze kdykoliv odhlásit)


Jméno:
Příjmení:
E-mail:
 
Copyright © 2008 - 2018 LEONN promotion s.r.o. | Publikování obsahu bez písemného souhlasu vydavatele je zakázáno.