GastroTrend

GastroTrend - odborný portál pro gastronomii
Dnes je 20.11.2018, svátek má Nikola
GastroTrend

banner

 

RUBRIKY/ČLÁNKY » HOTEL/WELLNESS/SPA

Proč by se cizinci nebrali u vás?

 

Blíží se období zvýšeného pořádání svateb, na což většina hotelů reaguje propagací služeb s tímto významným dnem spojených. Pamatovat by však měly také na to, že v souvislosti se svatebními obřady vzniká v Česku fenomén zvaný svatební turistika.

 

Svatební hala v luxusním hotelu

 

Tento pojem jako první začala zdůrazňovat agentura CzechTourism a na důkaz vážnosti tématu navrhla kampaň propagující svatební turistiku v České republice, která cílila na obyvatele Velké Británie a Irské republiky. Proč právě na tento trh? Ve Spojeném království proběhne ročně 388 tisíc svateb, z toho zhruba 25 % se odehrává mimo hranice této země - nejčastěji ve Francii, Itálii a v oblasti Karibiku. Právě proto by se také Česká republika mohla stát potenciálním cílem britských svatebčanů, kteří ročně za svatby utratí 5,4 mld. britských liber (z toho celých 73 % za svatební den).


KAM MÍŘÍ BRITSKÉ NEVĚSTY

 

V současné době probíhá na území České republiky zhruba 60 svateb britských dvojic ročně, toto číslo by se mělo postupně zvyšovat zejména díky kampani CzechTourismu, propagující Českou republiku jako atraktivní destinaci pro svatební a líbánkovou turistiku. Kampaň v podobě televizních a internetových spotů, inzerce ve svatebních magazínech a účasti na specializovaných veletrzích odstartovala počátkem října loňského roku.

 

"V rámci dvanáctiměsíčního projektu je na specializovaném televizním kanálu Wedding TV vysílán padesátiminutový pořad Focus on Czech Republic, kromě něj se ve vysílání stejné televize až do srpna letošního roku objevují reklamní spoty zvoucí do Česka se sloganem Your Stunningly Different Wedding," popisuje Filip Remenec, mluvčí agentury CzechTourism. Po celý loňský říjen probíhala také první velká televizní soutěž o pohádkovou cestu do České republiky. Druhá cesta do Česka pak byla hlavní výhrou pro šťastné novomanžele v sérii televizních reality show 3 Grand Weddings, odvysílané v lednu 2010. Na začátku ledna 2010 se rozběhla kampaň v londýnském metru, která láká výstižným sloganem "Let Prague Be Your Velantine". CzechTourism Českou republiku propagoval také na veletrhu UK Wedding Show a následovat bude The National Wedding Show na začátku října 2010.

 


JEDNODUŠE JINÁ SVATBA

 

Pro obřady zahraničních dvojic je stále nejoblíbenější Praha, dále pak historická sídla po celé republice, k nejromantičtějším patří zámky Hluboká nad Vltavou, Český Krumlov, hrad Loket, Červená Lhota nebo Jindřichův Hradec. Speciální nabídky pořádá hrad Karlštejn, zámek Dobříš nebo Valtice. Aby se hotel k aktivitám v rámci svatební turistiky připojil, stačí jen bezplatná registrace na svatebním webu CzechTourismu weddings.czechtourism.com. Pro to, aby byl při vyhledávání potenciálních svatebčanů úspěšný, však musí také nutně disponovat kvalitní a širokou nabídkou hotelových služeb se svatbou spojených.


HOTELY LÁKAJÍ NA SVATEBNÍ NABÍDKU

 

Hotel Aria

 

Hotel Aria patří mezi ty aktivnější a kreativnější hotely v Praze, a tak se není co divit, že uspořádal den otevřených dveří se svatební tematikou. Při zajištění svatby na klíč jsou v tomto hotelu schopní spolupracovat s ostatními subjekty, například s návrhářkou svatebních šatů nebo poskytovateli snubních prstenů. Zájemci si v rámci akce mohli konkrétní prsteny a šaty prohlédnout na místě a pohovořit o svých představách s návrhářkou. Specifické prvky hudebního hotelu pak byly patrné především na svatební tabuli, kde byl založen porcelánový servis s karikaturami hudebníků. Jejich vhodnost či nevhodnost ke svatební příležitosti ponecháme na zvážení svatebčanům.


Hotel Savoy

 

Hotel Savoy vsadil při své prezentaci svatební nabídky především na dekoraci svatební tabule, při které využil skleněné vázy od Bořka Šípka. Při představení ostatních prostor hotelu by se však dala očekávat větší kreativita. Například svatebně vyzdobený apartmán by si zasloužil jinou dekoraci než jen okvětní plátky růží ve tvaru srdce na posteli a v koupelně. Také v tomto hotelu jsou schopní nevěště a ženichovi celý obřad včetně doplňkových služeb a ubytování zorganizovat přesně podle jejich požadavků.

 

 

Zdroj: www.ihned.cz



 
zpětzpět  tisktisk  poslat e-mailem

Autor: Klára Chromá, Věra Nováková
25.05.2010 - 11:38:13



Diskuze k článku
Jméno*
Text*
Kontrola*: 6 plus 1 je
 

REKLAMA

banner

Nejčtenější články

14.06.2010 - Léto svádí k mámení

I když to venku na léto moc nevypadá, podle kalendáře ...

08.04.2010 - Stát zakázal prodej lihovin ve více než šestilitrovém balení

Vlastní kolek musejí mít nyní také malé "placatice", které dosud ...

04.06.2010 - Jak začít se sushi

Přinášíme osm rad pro všechny kdo se chtějí naučit dělat ...

05.03.2010 - Se šéfkuchařem u řezníka

Jak vybrat co nejlepší maso, který kus hovězího se bude ...

21.06.2010 - Brambory známé i neznámé

Mezi oblíbené přílohy nejenom v našem kraji určitě patří brambory. ...

všechny nejčtenější články

REKLAMA

GastroTrend na e-mail

Přejete si zdarma zasílat novinky, články či zpravodajství GastroTrendu na Váš e-mail? Vyplňte, prosím, následující údaje.

(zasílání lze kdykoliv odhlásit)


Jméno:
Příjmení:
E-mail:
 
Copyright © 2008 - 2018 LEONN promotion s.r.o. | Publikování obsahu bez písemného souhlasu vydavatele je zakázáno.